سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

طرح مشارکت‌های مردمی در آب، برق و فاضلاب در کمیسیون انرژی بررسی شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۳۶۳۵
طرح مشارکت‌های مردمی در آب، برق و فاضلاب در کمیسیون انرژی بررسی شد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور و طرح مشارکت‌های مردمی در آب، برق و فاضلاب در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش برنا، «مصطفی نخعی» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون انرژی مجلس به خبرنگاران گفت: در  «طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور»  که کلیات آن پیش از این در صحن رای آورده و جزئیات آن در کمیسیون طی چندین جلسه بررسی شده است، مقرر شد اعضای کمیسیون نظرات تکمیلی خود را در جلسه آتی کمیسیون ارائه کرده تا جمع‌بندی آن به صحن علنی ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور مجموعه ای از رفتارهای سازمانی و تشکیلاتی  با هدف رفع موانع  از سر راه تولیدکننده است.  

وی با بیان اینکه در جلسه امروز کلیات «طرح مشارکت‌های مردمی در طرح‌های آب و برق و فاضلاب» بررسی و تصویب شد، افزود: طبق این طرح به وزارت نیرو مجوز داده می‌شود برای تامین منابع مالی طرح‌های مصوب اقدام به پیش فروش انشعاب یا صدور گواهی ظرفیت شبکه کنند. همچنین وزارت نیرو متعهد می‌شود که با اجرای خط یا شبکه، بدون هیچ اضافه‌ای امکان استفاده از گواهی ظرفیت شبکه یا انشعاب خریداری شده به آن‌ها داده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس این طرح مردم می‌توانند قبل از اجرای شبکه آب یا برق اقدام به خریداری گواهی ظرفیت شبکه یا حق انشعاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز