رئیسی: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد

۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۴۰۷۷۳
رئیسی: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد
رئیس‌جمهوری در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان‌ ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی دارد و هدف از سفرهای استانی حل مشکلات و مسائل مردم است که پیش از سفر بررسی و شناسایی شده‌اند.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه، نهم مهرماه) در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این استان، گفت: پیش از انجام سفر، بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین نشست دولت جمع‌بندی خوبی از مسائل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارائه کردند.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارا بودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مانند محرومیت یا بیکاری روبه‌رو باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

رئیس‌جمهوری با عذرخواهی از مردم استان به‌دلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا،تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبان مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسائل استان را بررسی کنیم.

جواد اوجی، وزیر نفت و جمعی از اعضای هیئت دولت رئیس‌جمهوری را در این سفر یک‌روزه همراهی می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز