جهت انجام معاملات نفت؛

شرکت ریلاینس اینداستریز شعبه خود را در امارات افتتاح کرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۲:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۱۸۶۱
شرکت ریلاینس اینداستریز شعبه خود را در امارات افتتاح کرد
ریلاینس اینداستریز هند برای انجام معاملات نفت خود شعبه‌ای را در امارات تأسیس کرد.

به گزارش برنا به نقل از  خبرگزاری ، شرکت ریلاینس اینداستریز روز شنبه (دهم مهرماه) اعلام کرد که برای تجارت نفت خام، فرآورده‌های پتروشیمی و محصولات کشاورزی، شعبه خود را در امارات متحده عربی افتتاح کرده است.

شرکت ریلاینس اینترنشنال - زیرمجموعه جدید ریلاینس اینداستریز - هنوز فعالیت‌های خود را آغاز نکرده، ریلاینس یک میلیون دلار در این کسب‌وکار جدید سرمایه‌گذاری کرده است.

ریلاینس اینداستریز که بزرگ‌ترین مجتمع فرآوری نفت جهان را در جام‌نگر - واقع در غرب هند - اداره می‌کند، در بیانیه‌ای کوتاه، تأسیس این شرکت را اعلام کرد، اما به‌دلیل تأسیس این واحد جدید و قرار گرفتن آن در امارات متحده عربی اشاره‌ای نکرد، با این حال این اقدام همسو با تلاش ریلاینس برای توسعه حضور بین‌المللی این شرکت است.

موکش آمبانی، مدیرعامل ریلاینس اواخر ماه ژوئن اعلام کرده بود امیدوار است امسال به مشارکت خود با آرامکو رسمیت ببخشد و یاسر الرومیان، یکی از مدیران این شرکت به‌عنوان مدیری مستقل به هیئت مدیره این گروه بزرگ هندی ملحق می‌شود.

این شرکت امیدوار است امسال قراردادی را برای فروش ۲۰ درصد سهام خود در زمینه تبدیل نفت به فرآورده‌های شیمیایی به آرامکو نهایی کند.

 

نظر شما