مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد

آغاز اجرای طرح شهر شاد در جزیره قشم از سوزا

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۴۷۹۷۶
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز اجرای طرح شهر شاد در جزیره قشم با هدف ارتقای سطح سواد حرکتی کودکان و جلوگیری از فقر حرکتی آنها که به علت بحران شیوع کرونا بسیار تشدید شده است از شهر سوزا خبر داد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم جلیل حق گویان تکامل جسمانی، عصبی - عضلانی، شناختی و عاطفی- احساسی کودکان جزیره را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: تقویت خلاقیت فردی و گروهی و حس همکاری و مشارکت اجتماعی کودکان و آشنایی آنها با ورزش های تخصصی نیز از دیگر اهداف این طرح بشمار می رود.

وی شهر سوزا در جزیره قشم را اولین شهر این جزیره برای اجرا این طرح اعلام کرد و یادآور شد: این طرح توسط کمیته توسعه فعالیت های بدنی و ورزش کودکان هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم  و با همکاری شورای اسلامی شهر سوزا  با حضور 150 نفر کودک سوزایی به همراه پنج نفر مربی کودک برگزار شد.

حق گویان با تاکید بر رعایت شدن تمام پروتکل های بهداشتی در اجرا این طرح  از هدفمند بودن بازی های اجرا شده در این طرح خبر داد و گفت: در پایان اجرا این طرح به کودکان شرکت کننده در بازی های این طرح جوایزی اهداء شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با تشکر از سمیه شهبازیان رئیس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم و فائزه بندگار رئیس کمیته توسعه فعالیت های بدنی  و ورزش کودکان این هیات بخاطر برگزاری شایسته این طرح در شهر سوزا  قشم بر ضرورت اهتمام و همکاری همه دستگاه های مرتبط با کودکان در جهت ارتقاء کیفیت این طرح تاکید کرد.

نظر شما