به مناسبت هفته تربیت بدنی به همت هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم برگزار می شود؛

نخستین سمینار آموزشی تغذیه و سلامت در قشم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۸۵۹۸
رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین سمینار آموزشی تغذیه و سلامت با رویکرد ورزش، کنترل وزن و کرونا در قشم خبر داد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدسعید موسایی باغستانی ضمن تبریک روز و هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت های ورزشی عنوان داشت: هفته تربیت بدنی امسال با شعار" ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی" بر لزوم ارتقا سلامت برای غلبه بر بیماری ها تاکید دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور کمک به دانش افزایی در خصوص  تغذیه سالم برای داشتن بدنی تندرست، نخستین سمینار آموزشی تغذیه و سلامت روز پنج شنبه 29 مهرماه در جزیره قشم برگزار می شود.

موسایی با اشاره به سرفصل های ارائه شده در این همایش گفت: موضوعاتی از قبیل، نقش تغذیه در سلامت و ارتقاء سیستم ایمنی، آب و الکترولیت ها، اصول کاربردی تغذیه ورزشی، نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا، ترکیب بدنی و تناسب اندام، ملاحظات تغذیه ورزشی ویژه بانوان ورزشکار، سرفصل هایی است که در این سمینار به آن ها پرداخته خواهد شد.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در پایان از همه علاقمندان و فعالان حوزه ورزش جزیره برای حضور در این همایش رایگان دعوت کرد و افزود: این همایش با حضور دکتر هادی عطارد، مسوول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک، مشاور تیم های ملی، متخصص تغذیه ورزشی و فیزیولوژی ورزشی قلب و عروق و دکتر شهزاد محمدیان، متخصص تغذیه ورزشی و با همکاری و حمایت مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، به بالا بردن آگاهی جهت داشتن یک زندگی سالم کمک خواهد کرد.

گفتنی است، نخستین سمینار آموزشی تغذیه و سلامت با رویکرد ورزش، کنترل وزن و کرونا به میزبانی منطقه آزاد قشم، روز پنج شنبه 29 مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن همایش های مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.

به علت لزوم رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونای کشور و محدود بودن ظرفیت پذیرش، علاقمندان می توانند با ارسال کلید واژه "تغذیه" به شماره واتس اپی 091750090 تا تاریخ 28 مهرماه نسبت به ثبت نام در این همایش اعلام آمادگی کنند.

نظر شما