در استودیو آنلاین نمایشگاه تأسیسات مطرح شد؛

امید تولید کنندگان به اقدامات دولت

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۹۸۷۲
امید تولید کنندگان به اقدامات دولت
صبح دیروز دکتر اکبری تالار پشتی نماینده تهران ری شمیرانات و رئیس کمیسیون صنایع و معادن، دکتر بستان چی رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی بوستانچی و دکتر زمانی نماینده ادوار مختلف مجلس و رئیس نمایشگاه بین المللی، مهمان استودیو آنلاین در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های مطبوع، بودند.
به گزارش برنا، اکبری تالارپشتی در ابتدا در مورد بازدید از نمایشگاه گفت: تولید کننده‌های ما توانمندی‌های بالایی بسیار خوب و همچنین در سطح بالای استاندارد هستند.

او در ادامه اشاره کرد : رقابت خوبی بین تولید کننده ها است که نشانگر این است که به خودباوری رسیدند. فرزندان این مملکت دارای توانمندی‌های بالایی هستند و این نشان میدهدکه تولید کننده ها از ظرفیت های داخلی استفاده کرده‌اند.

نماینده مردم تهران افزود: انتظار می‌رود که مسئولین مربوطه در وزارت صنعت به آنها کمک کنند و قطعا می توانند در سطح بین المللی فعالیت نمایند، زمانی در بازار جهانی حضور پیدا می کنیم که دولت هم بسترهای لازم را برای کمک به آنها فراهم و بحث صادرات را فراهم کند.

او در ادامه گفت: طی صحبتی که با وزارت صنعت داشتم قرار شد تولید کنندگان تعرفه های خود را ارسال کنند اگر هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت از نمونه خارجی مناسب باشد به طبع ما برای محصولات خارجی تعرفه ای میبندیم که برای آنها صرف نکند و از وارد شدن محصولات آنها جلوگیری می شود و به این شکل کمک به تولید کننده خواهد شد.

زمانی نیز در این گفتگو اظهار کرد: باتوجه به اینکه نمایشگاه های دنیا گرفتار بیماری کرونا هستند، خوشبختانه جمهوری اسلامی در سه جبهه نمایشگاهی فعال است. ۱۴۰۰/۸/۱سایت بزرگ بین المللی ما که نزدیک به ۵۰۰ شرکت مختلف در آبان در آن فعالیت میکنند دومین جبهه در کشور عراق در شهر سلیمانیه و در جبهه سوم کشور امارات بزرگترین کارخانه های دنیا را در آنجا داریم و استقبال زیادی از ما شده است.

از مقام معظم رهبری و بقیه مسئولین این مسئله را گفتند که ما می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم در این نمایشگاه ثابت کردیم که توانسته ایم کارهای بزرگی را انجام بدهیم و خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید و سیاست‌های خوبی که از تولید دارند ما افتخار می‌کنیم که نمایشگاه ویترین ارائه این کار بزرگ در سطح کشور باشد.

دکتر بوستان چی عضو هیئت مدیره انجمن سیستم های تهویه مطبوع و نایب رییس انجمن ایمنی مهندسی حریق نیز گفت: اعضای این دو گروه همه دارای ظرفیت های بسیار خوب بالایی هستند و در این سه سال گذشته خود را به روز کرده و دارای استانداردهای بالایی هستند که در بخش زیادی محصولات از نظر تکنولوژی ساخت و کیفیت از رقبای منطقه فراتر هستیم. ضمنا صادرات خوبی در این حوزه انجام شده و دارای پتانسیل بالای صادرات در منطقه هستیم.

وی تاکید: امیدواریم حمایت های آقای اکبری و کمیسیون صنایع مجلس انشالله در این بخش از صنعت صورت پذیرد زیرا اغلب تولید کننده و شرکت کننده های ما بالای ۵۰ سال قدمت دارند و صنعتی با ریشه است از نظر تکنولوژی به روز شده اند و امیدواریم با حمایت های صنایع در کمیسیون صنایع صادرات با سرعت انجام شود. در خاتمه از مسئولین این نمایشگاه تشکر می‌کنم که در این شرایط نمایشگاه را برگزار کردند و این مجموعه از تولید کننده ها را دور هم جمع کردند تا تولید کننده ها دستاورد خود را به نمایش بگذارند

در پایان اکبری تالارپشتی نیز گفت: اگر مقامات دولتی بستر را با کشورهای دیگر فراهم کنند و تولید کنندگان که بخش خصوصی ما هستند با مقامات دولتی تعامل خوبی را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز