مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رییس دادگستری شهرستان قشم اظهار کرد؛

تعامل مثبت با دستگاه قضایی زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار در جزیره قشم

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۰۲۴۳
تعامل مثبت با دستگاه قضایی زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار در جزیره قشم
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همراهی و تعامل مثبت میان تمامی بخش ها به ویژه دستگاه قضایی می تواند زمینه ساز اتفاقات بسیار خوبی برای ایجاد توسعه متوازن و پایدار در جزیره قشم باشد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در دیدار با رییس دادگستری قشم، ضمن تبریک ایام هفته وحدت، اظهار کرد: همراهی و هم افزایی دادگستری شهرستان قشم با سازمان منطقه آزاد قشم درجهت توسعه و عمران جزیره قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: عدالت زمانی می تواند واقعی باشد که شاهد توسعه متوازن و پایدار و توزیع متناسب همه امکانات در نقاط مختلف باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری و کمک به رونق فعالیت های اقتصادی در جزیره قشم ارتباط تنگاتنگی با عملکرد دستگاه قضا دارد که خوشبختانه شاهد همراهی و همدلی خوبی در این زمینه هستیم.

براساس این گزارش، رضا صفایی، رییس دادگستری شهرستان قشم نیز در این دیدار اظهار کرد: برای حل برخی مشکلات و حذف برخی موانع باید تمامی دستگاه ها در کنار یکدیگر به ماموریت های خود عمل کنند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی مسائل حقوقی و انجام آموزش های حقوقی از مهمترین موضوعاتی است که با اجرایی شدن آن می توانیم شاهد کاهش دعاوی و مراجعه به دادگاه ها باشیم.

رییس دادگستری شهرستان قشم در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مورد شکایات و پرونده های حقوقی با نگاهی یکسان و بدون تبعیض تمامی پرونده ها را بررسی کرده و به نتیجه می رساند.

گفتنی است در دیدار علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با رضا صفایی، رییس دادگستری شهرستان قشم، محدثه رزمجو، مدیر امور حقوقی، تورج امانی، مدیر تشریفات، جعفر امیرآبادی، مدیر حوزه دفتر مدیرعامل و حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.

نظر شما