مدیرعامل بازارتهاتر ایرانیان مطرح کرد:

حضور برلیان مال زعفرانیه در نمایشگاه تهران مدکس ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۱۴۷۸
حضور برلیان مال زعفرانیه در نمایشگاه تهران مدکس ۱۴۰۰
مدیرعامل بازارتهاتر ایرانیان با اشاره به حضورفعال مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه در نمایشگاه تهران مدکس 1400 گفت: برلیان مال زعفرانیه با حضور در این نمایشگاه در جهت آشنایی و تعامل بیشتر با برندهای پوشاک قدمی موثر برداشت . جلسات بسیار مفیدی در حاشیه نمایشگاه با مدیران صنعت مد و پوشاک و مدیریت بازرگانی و فروش برلیان مال برگزار شد و انشالله بزودی شاهد حضور برندهای خاص و شناخته شده در برلیان مال خواهیم بود.

به گزارش برنا، علاءالدین ختایی با اشاره به اینکه مرکزتجاری برلیان مال زعفرانیه به دنبال توسعه کارآفرینی و تبدیل شدن به کانون حمایت از تولید کنندگان داخلی است تاکید کرد: با توجه به این سیاست گذاری ها،با حضور در نمایشگاه های تخصصی،به دنبال آن هستیم تا با اطلاع رسانی این موضوع،زمینه را برای جذب و حضورسهل و ویژه تولید کنندگان داخلی در این مرکز فراهم کنیم.

مدیر عامل بازار تهاترایرانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه تهران مدکس 1400 اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ای پوشاک، طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته است درباره دستاوردهای حضور برلیان مال در این نمایشگاه تاکید کرد:برگزاری این نمایشگاه و حضور برلیان مال زعفرانیه فرصت مناسبی جهت برقراری ارتباط با برندهای  معتبرپوشاک داخلی بود،این در حالی است که همزمان با اتحادیه پوشاک و همچنین جشنواره سی پال نیز ارتباط موثری ایجاد شد که این تعامل زمینه ساز،جذب و حضور تولید کنندگان داخلی برای حضور و فعالیت در مرکز تجاری برلیان مال را فراهم خواهد کرد.

ختایی همچنین با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه، بسیاری از تولیدکنندگان داخلی ،با مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه و جزییات فعالیت صنوف در آن آشنا شدند و این امرسبب شد که استقبال آنها برای فعالیت در این مرکز تجاری افزایش چشمگیری داشته باشد اظهارداشت: امیدواریم که با حضور تولید کنندگان داخلی و جشنواره مد و لباس سی پال دراین مرکز،شاهد رونق کسب و کار تولیدکنندگان داخلی در مرکزتجاری برلیان مال زعفرانیه باشیم.

مدیر عامل بازار تهاتر ایرانیان با ذکرمثالی گفت: در این نمایشگاه،با برندهایی نظیر نوین چرم،پاتن جامه،بانی مد،کهن جامه،مانا و...رایزنی شد و مدیران این برندها ضمن اینکه در جریان نحوه فعالیت مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه قرار گرفتند،در عین حال قرارشد که در جلسات آتی برای حضور و فعالیت در این مرکز،مذاکرات و رایزنی ها تداوم یابد.

ختایی تاکید کرد: حمایت از کارآفرینی و تولیدکنندگان داخلی کشور،جزء اصلی ترین سیاست فعالیت مرکز تجاری برلیان زعفرانیه است و انتظارمی رود که در آینده ای نزدیک با دستیابی به این هدف،این مرکزتجاری به مرکز و کانون توسعه و کسب و کارتولید کنندگان داخلی مبدل شود.

به گزارش برنا، نمایشگاه تهران مدکس 1400 با هدف ارائه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در زنجیره ارزش صنعت پوشاک، مد، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات،نگاه ویژه به طراحی و ارزشهای بومی و ملی کشور( ایرانی اسلامی) درهویت و پوشش اقوام،نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استانداردهای روز دنیا،ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت،ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل وآینده پژوهشی در صنعت پوشاک برگزارشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز