سیم کارت دانش‌آموزی انارستان چقدر بصرفه است و چه مقدار اینترنت رایگان دارد؟

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۳۶۸۱
سیم کارت دانش‌آموزی انارستان چقدر بصرفه است و چه مقدار اینترنت رایگان دارد؟
با گسترش نفوذ اینترنت در زندگی امروزی هزینه اینترنت هم جزو ثابت مخارج خانوار به شمار می‌آید و خانواده‌ها به دنبال راهکارهایی برای دسترسی ارزان‌تر به اینترنت هستند.

به گزارش برنا؛ کرونا و لزوم آموزش آنلاین، مصرف سرانه اینترنت را چندین برابر کرده است اما سیم کارت دانش‌آموزی انارستان به جز ایمن‌سازی اینترنت برای کودکان و نوجوانان دانش‌آموز، هزینه‌های مصرف اینترنت را هم کاهش می‌دهند.

جعفر زیاری مدیر پروژه سیم کارت انارستان با بیان این مطلب، درباره حجم اینترنت رایگان و بسته‌ خوش آمد این سیم‌کارت ابراز داشت:هر سیم کارت انارستان، 63 گیگا بایت اینترنت 9 ماهه (هر ماه 7 روز 7 گیگ رایگان) دارد، افزون بر آن با اولین خرید شارژ به میزان دلخواه (حداقل 1000 تومان) یک بسته خوش آمد شامل 3 گیگ اینترنت، ۱۰۰دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۱۰۰ عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه فعال می‌شود.

وی افزود: بطورکلی بسته‌های مکالمه و اینترنت سیم کارت انارستان تا 35 درصد ارزان‌تر از تعرفه‌های عادی است. خوشبختانه استفاده از شبکه شادهم رایگان شده است و انارستان در بخش محتوای ویژه سیم کارت انارستان میلیون‌ها ریال تخفیف در برنامه‌های آموزشی ویژه کاربران سیم کارت انارستان تدارک دیده است.

زیاری تصریح کرد:برای تهیه سیم کارت کودک و نوجوان انارستان هم لازم نیست مبلغی پرداخت بشود، تمامی دفاتر همراه ‌اول در سراسر کشور سیم کارت انارستان را به‌صورت رایگان به والدین ارائه می‌‌دهند، برای فعالسازی آن کافی است پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت‌ملی فرزند را همراه داشته باشند. با پیامک کردن 220 به 30006860 والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند.

همچنین امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان هم روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد وعلاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این سیم کارت و دیگر محصولات انارستان می‌توانند به سایت انارستان مراجعه کنند.

 

نظر شما