مدیرعامل شستا در نشست تخصصی با سرپرست سیمان تامین مطرح کرد:

تنظیم بازار با هدف تحقق وعده دولت سیزدهم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۶۱۲۰
تنظیم بازار با هدف تحقق وعده دولت سیزدهم
نشست‌های تخصصی علی رستمی مدیرعامل شستا با سرپرست مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین و با حضور محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا، جلال بهارستان و حسین ملک معاونان شستا، در محل سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.
به گزارش برنا، دراین نشست سید حامد عسگری سرپرست هلدینگ سیمان تامین گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این هلدینگ ارائه داد.
 

عسگری در این نشست با اشاره به لزوم توسعه در هلدینگ سیمان تامین افزود: در این راستا و در چهارچوب سند چشم انداز 12 ساله و نقشه راه فناوری 3 گروه پروژه در این هلدینگ برنامه ریزی و تدوین شده است که تعریف پروژه های افزایش بهره وری و کارایی، تعریف پروژه های توسعه ای و تعریف پروژه های ایجادی شامل آن می شود.

وی افزود: 32 درصد از سهم بازار سیمان کشور در دست مجموعه هلدینگ سیمان تامین می باشد . در راستای پیشبرد اهداف،  سند چشم انداز 1412 در هلینگ سیمان تامین طراحی شده است . این سند در بازه های 4 ساله اهداف و ماموریت های سیمان تامین را مشخص می کند.

عسگری با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در هلدینگ سیمان تامین گفت: تنظیم بازار با هدف تحقق وعده دولت سیزدهم و با عرضه مناسب محصولات در بورس کالا و شناسایی نقطه بهینه عرضه و تقاضا از جمله اهم دستاوردها می باشد .

وی افزود : تشکیل ستاد برنامه گروه شرکت های سیمانی در راستای مدیریت یکپارچه پروژه ها و اصلاح فرایند تصمیم سازی ، راه اندازی بازار گواهی سپرده و بازدید دوره ای پروژه ها و کارخانه از دیگر اقدامات مثبت و مهم هلدینگ سیمان تامین می باشد.

علی رستمی مدیرعامل شستا در این جلسه با اشاره به جایگاه سیتا در بازار بورس گفت: ارزندگی سهم سیمان باید به بازار منتقل شود. با برنامه ریزی مناسب و مشاوره درست در انجام ماموریت ها شبانه روزی باید تلاش کنید.

وی افزود: سیتا باید یک پرتفوی تشکیل دهد و درباره تولید سایر محصولات ساختمانی برنامه ریزی نماید. نباید هلدینگ سیمان تامین با این ظرفیت عظیم تک محصولی باشد.

مدیرعامل شستا با اشاره به لزوم توسعه پروژه ها گفت: با توجه به ماموریت شستا در توسعه سرمایه گذاری انتظار داریم در این هلدینگ یک کار برنامه ریزی شده با تشکیل یک تیم توسعه ای برای ایجاد پروژه های ایجادی در مناطق محروم، صورت پذیرد. با توجه به این موضوع و درجهت تامین مالی ، بازار مالی و پولی را در نظر بگیرید.

وی افزود: در تمام زیرمجموعه های هلدینگ باید در استقرار نظام حاکمیتی شرکتی محکم باشید. کمیته های انتصابات را فعال کنید و در بکارگیری نیروها در مسئله تعهد و تخصص کمال دقت را داشته باشید.

gN6nGNRg6Acw

 

نظر شما