سیم کارت انارستان بستر محتوای ویژه کودک و نوجوان است

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۰۰۹۷
سیم کارت انارستان بستر محتوای ویژه کودک و نوجوان است
اینترنت یک بستر ارتباط و انتقال محتوا است، اگر فقط دسترسی کودکان را با هدف ایمنی محدود کنیم چیزی از اینترنت باقی نمی‌ماند از همین رو در کنار مدیریت دسترسی لازم است محتوای مفید و جذاب آموزشی و سرگرمی هم تامین بشود.

مدیر پروژه سیم‌کارت انارستان در گفت‌وگو با برنا، با بیان اینکه «ما اگر دسترسی کاربران کودک و نوجوان را به محیط‌های نامناسب محدود کرده‌ایم، برای تامین محتوای مناسب جذاب هم اقدام کرده‌ایم» تصریح کرد: ما در انارستان بخش تحلیل و تولید محتوای ویژه کودک و نوجوان داریم. استدیوی «شاه‌غول» در زمینه ساخت بازی‌ موبایلی، استدیو تولید پویانمایی و سامانه تحلیل محتوای «چی‌خوبه» به دنبال تأمین و دسته‌بندی محتوای مفید، جذاب و ایمن برای آموزش، پرورش و سرگرمی کودکان و نوجوان هستند. سامانه رایگان چی‌خوبه برنده نشان سرآمد جشنواره رسانه‌های دیجیتال است.

جعفر زیاری ابراز داشت: انارستان یک تجمیع‌کننده محتوا است، بنابراین جدای از تولید و دسته‌بندی محتوا، تلاش می‌کنیم از ظرفیت تمام تولیدکنندگان محتوای کودک و نوجوان بهره بگیریم. این رویکرد هم تنوع سبد مصرف کاربران را تامین می‌کند و هم به سود ارائه‌دهندگان محتوا است که به بازار چند میلیونی سیم‌کارت‌های انارستان دسترسی پیدا می‌کنند. که خدمات خود را ارزان‌تر و در یک بازار بزرگ‌تر بفروشند.

وی افزود: در همین راستا اکنون مجموعه‌ای از محتواهای متنوع آموزشی و سرگرمی و همچنین تخفیف‌‌های استثنائی ویژه کاربران سیم کارت انارستان تدارک دیده‌ایم. این محتواها و تخفیف‌ها روی صفحه پیشنهاد ویژه سایت انارستان معرفی شده‌اند.

زیاری اظهار کرد: با سرویس‌ها، بازی‌ها و محتوای جذاب ویژه کودکان و نوجوانان، اینترنت امن سیم کارت انارستان برای کودکان و نوجوان جذاب هم می‌شود.

وی درباره نحوه تهیه سیم کارت کودک و نوجوان انارستان گفت: تمامی دفاتر همراه ‌اول در سراسر کشور سیم کارت انارستان را به‌صورت رایگان به والدین ارائه می‌‌دهند، برای فعالسازی آن کافی است پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت‌ملی فرزند را همراه داشته باشند. با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰  والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند.

زیاری ادامه داد: همچنین امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان هم روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد و توجه داشته باشیم که هر فرد تنها مجاز به ثبت‌نام یک عدد سیم کارت انارستان است. متقاضیان سیم کارت دانش‌آموزی انارستان برای اطلاعات بیشتر درباره این سیم کارت و دیگر محصولات انارستان می‌توانند به سایت انارستان مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز