روش‌های شارژ کردن و خرید بسته سیم‌ کارت انارستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۴۱۳۸
روش‌های شارژ کردن و خرید بسته سیم‌ کارت انارستان
سیم کارت دانش آموزی یکی از امکانات مهم آموزش مجازی است. اما برخی از خانواده‌ها هنوز با آن آشنا نیستند، نمی‌دانند چگونه و از کجا باید آن را تهیه کنند و از فرایندهای آن از جمله خرید شارژ و بسته‌های اینترنت و مکالمه آگاه نیستند. در این مطلب بطور خلاصه تلاش شده به این سوالات پاسخ داده بشود.

به گزارش برنا، به نقل از روابط‌عمومی انارستان، سیم‌کارت دانش آموزی انارستان یک سیم کارت اعتباری ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله است، برای تهیه آن مبلغی لازم نیست پرداخت بشود. تمامی دفاتر همراه ‌اول در سراسر کشور سیم کارت انارستان را بصورت رایگان به والدین ارائه می‌‌دهند، برای فعالسازی آن کافی است پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت‌ملی فرزند را همراه داشته باشند. با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰ والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند. همچنین امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان هم روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد.

برای خرید بسته اینترنت برای سیم کارت انارستان نخست باید سیم کارت، شارژ بشود و سپس برای خرید بسته اقدام کنید. برای شارژکردن سیم کارت انارستان راه‌های گوناگونی هست:

کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*

اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول

اپلیکیشن ستاره پونصد

همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول

با این روش‌ها هم خود فرزند می‌تواند سیم کارت را شارژ کنند و هم پدر و مادر براحتی و حتی بدون دسترسی به سیم‌کارت فرزند، فقط با یکی از روش‌های بالا شماره سیم کارت را وارد و آن را به میزان دلخواه شارژ کنند.

بسته‌های مکالمه و اینترنت سیم‌کارت انارستان تا ۳۵ درصد ارزان‌تر است. برای دریافت بسته‌های اینترنت انارستان از کد ‌دستوری #66*100* یا #61*1*  و برای خرید بسته‌های مکالمه از کد دستوری #۶۶۲۱*۱۰۰* یا #۶۲*۱* استفاده می‌شود.

برای زمانی‌که مشترک سیم کارت انارستان به خارج از محدوده جغرافیایی زیر پوشش شبکه اپراتور ایران، مسافرت کند، سیم‌کارت انارستان امکان رومینگ و تماس بین‌المللی هم دارد.

متقاضیان سیم کارت دانش‌آموزی انارستان برای اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها و امکانات این سیم کارت و دیگر محصولات انارستان می‌توانند به سایت انارستان مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز