وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

برنامه‌ریزی جهت رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای طی ۲ سال آینده

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۴۴۹۷
برنامه‌ریزی جهت رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای طی ۲ سال آینده
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: تصمیم داریم که حداکثر طی دو سال آینده نقاط حادثه‌خیز نداشته باشیم.

به گزارش برنا به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز اول آذر با حضور در دانشگاه علوم انتظامی امین در مراسم آغاز  رزمایش طرح ترافیکی زمستانی پلیس راهور و دستگاه‌های امدادی با بیان اینکه امروز پلیس در تمام ابعاد کشور و دورترین نقاط مسئولیت دارد و به خوبی آن را انجام داده است، گفت: نیروی انتظامی، مسئولیت خود را به خوبی ایفا کرده است. نیروی انتظامی به ویژه در زمستان در جاده‌های کشور در شرایط سخت کنار مردم بوده و در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش داشته است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سازمان راهداری امروز با ۳۰ هزار نیرو و تجهیزات در این رزمایش یاور پلیس خواهد بود. همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای علاوه بر ساخت جاده در اصلاح مسیرهای حادثه‌خیز در جاده‌ها نقش داشته است که به این مسئولیت نیز می‌پردازد.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته درباره رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها اقدامات موثری توسط سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای انجام شد و تصمیم داریم که حداکثر طی دو سال آینده نقاط حادثه‌خیز نداشته باشیم.

قاسمی اظهار امیدواری کرد تا طی سال‌جاری در هماهنگی تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار حوادث جاده‌ای کمی رخ دهد و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز