برگزاری آیین نکوداشت هفته بسیج در شرکت صنایع غذایی پیچک

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۶۸۰۴
برگزاری آیین نکوداشت هفته بسیج در شرکت صنایع غذایی پیچک
همزمان با هفته بسیج، آیین نکوداشت هفته بسیج و تجلیل از ایثارگران و بسیجیان شرکت صنایع غذایی پیچک برگزار شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، این مراسم با حضور سردار پاسدار حمید کمالی، مشاور ستاد کل نیروهای مسلح و خادم الشهدا، سرهنگ دوم پاسدار  ترکمانی جانشین سپاه ناحیه شهریار، سرهنگ طیب فرمانده بسیج کارخانجات شهرستان شهریار، علی حبیبی فرمانده بسیج هلدینگ آتیه صبا وحامد صالح آبادی مدیر روابط عمومی آتیه صبا و جمعی از مقامات لشکری و کشوری  و همچنین مدیران و پرسنل شرکت صنایع غذایی پیچک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، هادی اکبرپور، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی پیچک ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز رزمندگان و بسیجیان جنگ اقتصادی همکاران ما در خانواده پیچک هستند که با وجود تمام کمبودها و سختی ها در حال تلاش در جهت تولید و مقابله با تحریم ها هستند و برگزاری مراسم هایی از این دست می تواند به تقویت روحیه مقاومت و ایثار در جوانان و نسل های جدیدی که آرام آرام مسئولیت های اجرایی را برعهده می گیرند، کمک شایان توجهی کند.

 

IMG-20211127-WA0028

اکبرپور در ادامه افزود: با روحیه بسیجی و کار جهادی، مجموعه پیچک با تلاش تک تک همکاران در حال گذار از مشکلات گذشته بوده و در چند ماه گذشته روند رو به رشدی در تولید و فروش محصولات داشته است.

مدیرعامل پیچک با اشاره به ظرفیت های بالقوه در جوانان تصریح کرد: ما نیز چون برادران بزرگتر و پدرانمان دفاع از آب و خاک و انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه مراسم سردار حمید کمالی با اشاره به نقش محوری بسیجیان در جنگ اقتصادی و مدیریت بسیجی مدیران این شرکت، در سال تولید ضمن تقدیر از مدیریت جهادی در این مجموعه، از تمامی پرسنل شرکت تقدیر نمود.

IMG-20211127-WA0019

خادم الشهدا و همرزم سردار دلها افزود: امروز با نگاه مدیریت جهادی و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با روحیه بسیجی مثل روزهای جنگ تحمیلی و دفاع از حرمین، می توان پیروز این جنگ اقتصادی بود.

فرمانده سابق بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران در ادامه به خاطراتی از دفاع مقدس و دفاع از حرمین در کنار سردار سلیمانی را بیان نمود.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار ترکمانی، جانشین سپاه پاسداران ناحیه شهرستان شهریار نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تشکر از مدیریت این شرکت که با روحیه بسیجی و جهادی در احیاء و توسعه این شرکت تلاش نمودند، بسیج را نیروی مخلص و مردمی خواند که در عبور از همه شرایط و مشکلات کشور، تاثیرگذار است و روحیه بسیجی مدیران در کشور را کلید حل مشکلات کنونی خواند.

IMG-20211127-WA0024

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه، ایثارگران و خانواده معظم شهدای شاغل در صنایع غذایی پیچک تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز