جزئیات فروش فوری آذرماه ایران خودرو

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۰۳۹۸
جزئیات فروش فوری آذرماه ایران خودرو
مدیر برند محصولات هایما اعلام کرد محصول جدید هایما S5 ایران خودرو مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک (6AT)، به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش برنا، با توجه به استقبال مشتریان از نسخه جدید هایما S7 پلاس ایران خودرو، مدیر برند محصولات هایما اعلام کرد محصول جدید هایما S5 مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک (6AT)، به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

جزئیات طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد_آذر1400

زمان فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو اعلام شد / بدون قرعه کشی

همچنین برخی شبکه های اجتماعی تخصصی خودرو  از جدی شدن احتمال اعلام بخشنامه فروش فوری ایران خودرو برای نسخه جدید خودرو هایما مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک در چند روز آینده خبر داده اند. 

معرفی محصول جدید ایران خودرو (هایما S5 با گیربکس AT6) 

شرکت ایران خودرو نیز روز گذشته طی بخشنامه ای به نمایندگی‌های مجاز خود نسخه جدید هایما S5 با گیربکس AT6 را معرفی کرد.

بر اساس این بخشنامه ایران خودرو اعلام کرده است؛ با توجه به عرضه هایما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 لیتر  این شرکت بـر آن شـد تـا در نسـخه جدیدی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی های روز گامی در جهت پاسخگویی به خواست مشتریان و افـزایش رضـایتمندی ایشـان برداشته شود و بهبودهایی در این خودرو ایجاد نماید.

در این نسخه جدید با توجه به سازگاری بهتر گیربکس های AT با شرایط اقلیمـی و جغرافیایی کشور، گیربکسCVT به گیربکس AT6 (اتوماتیک 6 سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش صندلی ها و رودری ها بـه اجرا درآورده است. 

این خودرو از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوتی با هایما S5 توربو شارژ ندارد. 

معرفی محصول جدید ایران خودرو هایما S5 با گیربکس AT6

 

هایما S5 توربو شارژ، خودرویی کراس اوور در کلاس ابعادی C است که با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه ای با شکوه، دوسـت داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان شرکت هایما را به رخ می کشد.  

محصول هایما S5 با گیربکس AT6 ضمن برخورداری از زیبایی، ایمنی و تجهیزات مناسب، همانند هایما S5 دارای موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بیش از پیش می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

 

معرفی محصول جدید ایران خودرو هایما S5 با گیربکس AT6

 

نظر شما
نظرات
محسن ترقی جاه
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
قیمت و شرایط فروش وشروع وخاتمه فروش کامل اعلام نشده،؟!!
پرونده ویژه