گام سوم مرحله دوم عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول از امروز در شهر دزفول

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۵۰۵۰
به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی محصولات دیزلی دسترسی آسان گام سوم طرح عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با همکاری مسئولین شهری در شهر دزفول از امروز آغاز خواهد شد .

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، با توجه به استقبال گسترده و بینظیر مصرف کننده گان محصولات دیزلی ایرانول D17000 پلاس و D7000  از عرضه مستقیم این محصولات با قیمت مصرف کننده در ادوار گذشته در شهرهای مختلف، به منظور حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، ایبنار طرح فروش این محصولات در اداره راه و ترابری شهر دزفول ازامروز آغاز خواهد شد.

 وحید قربانی مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات شرکت نفت ایرانول  در این خصوص گفت: به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی محصولات دیزلی که بیشتر عزیزان زحمت کش در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل کالاهای اساسی هستند و همچنین حذف واسطه ها ، دسترسی آسان گام سوم طرح عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با همکاری مسئولین شهری در شهر دزفول از امروز آغاز خواهد شد .

وحید قربانی گفت: این طرح به منظور حمایت از شبکه حمل و نقل جاده ای و رفع مشکلات پیش آمده در روند توزیع روغن های دیزلی با تاکیدات مدیریت محترم عامل شرکت نفت ایرانول آغاز گردیده است و انشالله در آینده نزدیک گام های بعدی این طرح در شهرهای دیگر کشور عزیزمان ایران اجرایی خواهد شد.

وی در پایان افزود: امید است بتوانیم با اقدامات پیش رو و اجرای این طرح در سایر نقاط کشور رضایت بیشتر مصرف کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما