قیمت جهانی طلا امروز ۹ فروردین‌ماه / اونس طلا به ۱۹۱۳ دلار و ۹۷ سنت رسید

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۸:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۳۴۴۴
قیمت جهانی طلا امروز ۹ فروردین‌ماه / اونس طلا به ۱۹۱۳ دلار و ۹۷ سنت رسید
در حالی که ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم های 3 هفته اخیر تثبیت شده و سوددهی اوراق قرضه خزانه داری آمریکا نیز رشد داشته است و از سوی دیگر در آستانه دور جدید گفت وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین سرمایه گذاران از خریدهای بزرگ اجتناب می کنند، قیمت طلا روز سه شنبه نوسان محدودی را شاهد بود.
به گزارش برنا به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.53 درصد افت به 1913 دلار و 97 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه ژوئن هم با 0.87 درصد کاهش به 1927 دلار و 80 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم های 3 هفته اخیر که دیروز به ثبت رسیده بود تثبیت شده و موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی گشته که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری امریکا نیز در نزدیکی بالاترین رقم های 3 سال گذشته در نوسان است و این موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا گشته است.

اوکراین گفته هدف اصلی اش در مذاکرات امروز استانبول برقراری آتش بس است هرچند هم کیف و هم واشنگتن نسبت به پیشرفت معنادار در مذاکرات تردید دارند.

آمارهای رسمی نشان می دهد خالص واردات طلای چین در ماه فوریه از طریق هنگ کنگ با 13.7 درصد کاهش به پایین ترین رقم در طی حدود یک سال گذشته رسیده است. تعطیلات سال نوی چینی و قیمت های بالای طلا در این ماه بر تقاضا اثر منفی داشت.

شانگهای، قطب مالی چین روز 28 مارس 4381 مبتلای بدون علامت و 96 مبتلای دارای علائم کرونا ثبت کرد. این شهر وارد یک قرنطینه سراسری 9 روزه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز