رضایت مجلس از عملکرد وزارت صمت/ از فاطمی امین حمایت می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۶۱۱۰
رضایت مجلس از عملکرد وزارت صمت/ از فاطمی امین حمایت می‌کنیم
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: مردم از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت رضایت دارند و نمایندگان مجلس از وزیر صمت حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا درباره ابتکار وزارت صمت در اجرای طرح آمایش سرمایه‌گذاری استانی و شهرستانی صنعت، معدن و تجارت گفت: این طرح ابتکار و نوآوری جدید  وزارت صنعت، معدن و تجارت است و می‌تواند ثمرات خوبی داشته باشد. 

وی افزود: اینکه مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات لازم را جمع‌آوری،  ظرفیت‌های استان را شناسایی و امکان توسعه و سرمایه‌گذاری را بررسی کرده‌اند، رویکرد متفاوتی بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره نشست مجمع نمایندگان کرمان با وزیر صمت با محوریت طرح آمایش تصریح کرد: با توضیحاتی که از سوی وزیر صمت ارائه شد این جلسه یک پیش زمینه‌ای برای تهیه سند آمایش صنعت، معدن و تجارت در همه نقاط کشور بود و به نظر من این رویکرد قابل تقدیر  است و باید در همه استان‌ها این برنامه تدوین شود تا شاهد شکل‌گیری سند کاملی باشیم تا چشم‌انداز کلی را در این حیطه ترسیم کنیم.

وی درباره اقدامات اصلاحی و زیرساختی وزارت صمت در ۷ ماه گذشته و تاثیر این رویکرد در بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد: یکی از وزارتخانه‌های استراتژیک ما وزارت صنعت، معدن و تجارت است و امروز عمده مسائل مردم و کالاهای اساسی ما در حوزه صمت است از این رو بسترها و زیرساخت‌هایی که در این زمینه وزارت صمت می‌تواند تهیه کند در امیدواری و رضایت مردم موثر است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: من معتقدم اگر وزارت صمت همین روند خوب عملکردی خود را ادامه دهد ما می‌توانیم نسبت به سایر وزارتخانه‌های دیگر یک رضایت بالایی را داشته باشیم چون وزارت صمت یک وزارت اساسی، مادر و مبنایی ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس از اقدامات وزارت صمت حمایت می‌کند اظهار کرد: مجلس از عملکرد وزارت صمت رضایت دارد و معمولا نمایندگان به وزارت صمت توجه دارند واز عملکرد وزیر صنعت نیز رضایت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز