هیچ وزیری به‌اندازه وزیر صمت برای مبارزه با قاچاق کالا وقت نگذاشته است

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۹۷۷۸
هیچ وزیری به‌اندازه وزیر صمت برای مبارزه با قاچاق کالا وقت نگذاشته است
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های ستاد مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی وزارت صمت، گفت: هیچ وزیری را ندیدم که به‌اندازه فاطمی‌امین برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز وقت بگذارد.

 به گزارش برنا به نقل از وزارت صمت، علی مؤیدی خرم‌آبادی بابیان این مطلب، افزود: وزیر صمت مباحث مربوط به قاچاق کالا را به‌صورت ریز و با جدیت ویژه پیگیری می‌کند و معاونان وزارتخانه نیز این موضوع را در دستورکار دارند.

وی بابیان این‌که امیدوارم وعده‌های رئیس‌جمهوری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستاوردهای خوبی داشته باشد، ادامه داد: با توجه به مجموعه اقداماتی که انجام‌شده است و آغاز طرح مبارزه با قاچاق کالا در حوزه لوازم‌یدکی خودرو به همت وزارت صمت از فروردین‌ماه، این وعده امسال محقق می‌شود.

وزرا از فاطمی‌امین در مبارزه با قاچاق کالا الگوبرداری کنند

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: در نامه‌ای از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که مابقی وزرا نیز مانند وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با جدیت اقدام کنند.

مؤیدی خرم‌آبادی بابیان این‌که همه قوانین و مقررات برای ورود به این عرصه مهیا است، تأکید کرد:

قانون جدید (اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز) ظرفیت‌های خوبی دارد و ضمن مترقی بودن همه جوانب کار در آن دیده‌شده است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: همچنین روز گذشته در نامه‌ای به استانداران که رؤسای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان‌ها هستند، این قانون ابلاغ شد تا این کار با در نظر گرفتن همه جوانب، انجام شود.

ضرورت افزایش تبلیغات میدانی برای مبارزه با قاچاق کالا

وی همچنین بر ضرورت افزایش تبلیغات میدانی برای مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و از اصناف و اتحادیه‌ها خواست تا هرچه بیشتر به این حوزه توجه کنند.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آموزش همگانی را ضروری دانست و ادامه داد: نقش رسانه‌ها و صداوسیما در این حوزه بسیار مهم و پررنگ است.

گفتنی است، چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های ستاد «مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی» وزارت صمت امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاون تجارت و خدمات و معاون صنایع عمومی وزیر صمت، رئیس سازمان ملی استاندارد و رئیس سازمان حمایت و نمایندگانی از ناجا برگزار شد.

سه جلسه پیشین این سلسله نشست‌ها نیز با همراهی نهادهای مختلف ازجمله قوه قضائیه، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ملی استاندارد، گمرک، سپاه و... برگزارشده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز