برنا بررسی کرد

ساخت هر متراژ از واحدهای نهضت ملی مسکن چقدر تمام می‌شود؟

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۴۸۵۴
ساخت هر متراژ از واحدهای نهضت ملی مسکن چقدر تمام می‌شود؟
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: سازندگان امسال واحدهای نهضت ملی مسکن را با احتساب تعدیل‌های سازمان برنامه و بودجه می‌سازند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، پروژه نهضت ملی مسکن با همه اما و اگرهایش اجرا شد. ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی از برنامه هایی است که خبرگان حوزه مسکن برایش فرجام خوشایندی متصور نیستند.

طرح نهضت ملی مسکن هم اکنون در شهر تهران و بسیاری از شهر‌های کشور کلید خورده و سازندگان امسال این واحد‌ها را با احتساب تعدیل‌های سازمان برنامه و بودجه متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌سازند.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان کشور وزارت راه و شهرسازی واحد‌های نهضت ملی مسکن را با حداقل قیمت می‌سازد و امسال با توجه به تعدیل‌های فصلی که سازمان برنامه وبودجه اعمال می‌کند، قیمت ساخت یک یا دو درصد افزایش می‌یابد.

او می‌گوید: ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن از خرداد سال گذشته در قالب واحد‌های مسکن ملی آغاز شده و تاکنون هم این واحد‌های مسکونی پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند.

پارسال معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود که میانگین قیمت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است که این قیمت‌ها علی الحساب است و هر ساله به این میزان، ساخت تعدیل سازمان برنامه و بودجه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما