تمام یارانه کمک معیشتی دولت به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۷۳۷۲
تمام یارانه کمک معیشتی دولت به حساب سرپرستان خانوار واریز شد
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی :واریز مبلغ کمک معیشتیِ یارانه‌ای به حساب سرپرستان خانوار، به پایان رسیده است و فقط دو بانک، ارسال پیام این واریز را انجام نداده بودند که این کار را از صبح آغاز کرده اند.

به گزارش برنا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه، واریز مبلغ کمک معیشتیِ یارانه‌ای به حساب سرپرستان خانوار، به پایان رسیده، گفت: فقط دو بانک، ارسال پیام این واریز را انجام نداده بودند که این کار را از صبح آغاز کرده اند.

قمری وفا همچنین درباره‌ی جزئیات مبلغ واریزی گفت: واریز یارانه‌ها، بر اساس فهرست ارسالی سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام شد.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی همچنین درباره کسر مبلغ ۳۵ هزار تومان آنچه واریز شده نیز گفت: این کسری، قسطی دیگر از وام یک میلیونی کرونا است که در دولت قبل داده شده بود. قمری وفا در همین زمینه افرود: کسر این رقم را، سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در فهرستی که داد، اعمال کرده بود، و​ در صورت تصمیم جدید این سازمان، رقم کسرشده به حساب‌ها برمی‌گردد. مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی همچنین تصریح کرد: برداشت این مبلغ فعلاً از حساب‌ها ممکن نیست، تا زمانی که دولت اجرای طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کند.

همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم از طریق رسانه ملی، برای سه دهک کم درآمدی جامعه به ازای هر نفر به صورت ماهانه ۴۰۰ هزار تومان واریزی از طریق شبکه بانکی آغاز شد که مبالغ فعلا بلوکه است

انتهای پیام/

نظر شما