مردم هیچ دغدغه‌ای در تأمین کالا نداشته باشند / بازار روغن به زودی به ثبات می‌رسد

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۲۷۵۲۱
مردم هیچ دغدغه‌ای در تأمین کالا نداشته باشند / بازار روغن به زودی به ثبات می‌رسد
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم برای آگاهی از اقدامات و فرایند‌هایی که در حال انجام است اطلاعیه‌های رسمی ستاد مردمی سازی یارانه‌ها دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی کشور در گفت‌وگو با رسانه ملی اظهار داشت: هم زمان با صحبت‌های شب گذشته ریاست جمهوری فرایند مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن‌ها شروع شد، در این طرح یارانه حذف نمی‌شود بلکه یارانه‌ها هدفمند می‌شوند. ساداتی نژاد گفت:، چون اقشار مختلف مردم به نوع و مقدار مختلف از هر کالا استفاده می‌کنند، یارانه‌ها ناعادلانه توزیع می‌شد، بنابراین یارانه از روی کالا کوچ می‌کند و روی افراد می‌نشیند. مردم بر اساس دهک‌های اجتماعی و براساس شرایط اقتصادی که تحلیل شده، منتفع می‌شوند.

یارانه واریز شده، اما فعلا قابل برداشت نیست

وزیر جهاد اضافه کرد با آغاز فرایند از شب گذشته، یارانه به حساب دهک‌های مختلف واریز شده، البته این پول در حساب مردم فعلاً غیرقابل برداشت است.
ساداتی نژاد درباره هماهنگی‌های لازم با تولیدکنندگان گفت: برای اجرای این طرح کار کارشناسی لازم انجام شده و صحبت ها، نشست‌ها و مشورت‌های فراوانی از ابتدای دولت با اجزاء مختلف شروع شد. با اتحادیه‌های مختلف، با ذی نفعان، ذی مدخلان در همه اجزاء نشست‌های مختلفی انجام شد.
وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: مردم برای آگاهی از اقدامات و فرایند‌هایی که در حال انجام است اطلاعیه‌های رسمی ستاد مردمی سازی یارانه‌ها دنبال کنند.

بازار روغن به زودی به ثبات می‌رسد

ساداتی نژاد درباره تامین روغن خوراکی و دیگر کالا‌های اساسی گفت: روغن در اختیار تولید کننده‌ها قرار گرفته و بازار به زودی به ثبات می‌رسد. در رابطه با کلا‌های اساسی هم ما هیچ مشکلی در تأمین کالا‌های اساسی نداریم، تمهیدات لازم انجام شده و مردم ما نباید هیچ دغدغه‌ای در تأمین کالا داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز