نماینده تبریز در مجلس در گفت و گو با برنا

یارانه نقدی قدرت خرید مردم را افزایش می دهد

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۶۵۳۶
یارانه نقدی قدرت خرید مردم را افزایش می دهد
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: که اگر یارانه نقدی پرداخت شود قدرت اقتصادی و قدرت خرید مردم افزایش پیدا می‌کند و مردم می‌توانند بخشی از مشکلات اقتصادی خود را مرتفع سازند.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود حذف ارز ترجیحی یک ضرورت بوده، مورد اجماع همگانی است، ولی آنچه که مورد مناقشه قرار دارد نوع حذف و اقداماتی است که باید از قبل انجام می‌شد.

وی یادآور شد: در سال ۸۹ جراحی اقتصادی به مراتب وسیع‌تر و موفق‌تر از اصلاح اقتصادی در سال 72 و 98 بود. در این دو سالی که نام بردم اصلاح اقتصادی شکست خورد و لطمه‌های زیادی به اقتصاد کشور وارد شد، لذا امیدوارم که دولت سیزدهم در مسیر اصلاح اقتصادی موفق عمل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید دید وسیع‌تری نسبت به جراحی اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشته باشد و گفت: دولت باید یارانه‌ها را متعلق به همه اقشار جامعه بداند. متاسفانه دولت‌های گذشته یارانه را همانند صدقه تعریف می‌کردند و به همین واسطه سخنانی را مطرح می‌کردند که خواسته یا ناخواسته موجب تحقیر مردم می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یارانه نقدی پرداخت شود قدرت اقتصادی و قدرت خرید مردم افزایش پیدا می‌کند و مردم می‌توانند بخشی از مشکلات اقتصادی خود را مرتفع سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز