شاخص بورس ۲ هزار واحد رشد کرد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۴۲۵۲
شاخص بورس ۲ هزار واحد رشد کرد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۳۴۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۸۹۴میلیارد تومان در بیش از ۳۸۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲هزار و ۷۴۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۴هزار و ۸۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی نوری و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پارس ، فولاد خوزستان و بانک پارسیان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴میلیارد و ۵۴۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲۳هزار و ۶۹۰میلیارد تومان در ۲۲۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۳۵۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و بانک دی شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تامین و گروه توسعه ملی مهر آیندگان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز