واحدهای زیرمجموعه شستا دانش بنیان می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۵۳۳۱۵
واحدهای زیرمجموعه شستا دانش بنیان می‌شود
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی زیرمجموعه را از مهمترین برنامه های این شرکت بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم بازیان روز چهارشنبه در بازدید از شرکت صنایع خاک چینی ایران در مرند گفت: بیشتر صنایع زیرمجموعه شستا قدمت ۱۵ تا ۲۰ ساله دارند و این مجموعه در نظر دارد با مشارکت دانشگاه ها این مجموعه ها را دانش بنیان کند تا محصولات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شود.

وی هدف از این اقدام را به روز کردن و نوسازی و بهسازی تجهیزات و ماشین آلات، کاهش قیمت تمام شده، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی برشمرد.

بازیان تحریم های ظالمانه علیه کشور را فرصتی برای خودکفایی در صنعت کشور دانست و افزود: در جریان  تحریم ها، بسیاری از ظرفیت هایی که غفلت شده بودند مورد توجه قرار گرفت و همین امر موجب پیشرفت و شناخت نقاط ضعف و قوت شد.

مدیرعامل شستا همچنین در بازدید از شرکت عالم آرای مرند مشکلات مدیریتی و راهبردی را موجب توقف تولید محصولات این شرکت عنوان کرد.

بازیان تاکید کرد: باید نسبت به این مجموعه تغییر نگرش داشته باشیم و بانک ها نیز فرصت لازم برای احیای این مجموعه را که خواست عموم مردم شهرستان مرند است را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به سیاست این مجموعه برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی افزود: تلاش در جهت توقف یک مجموعه تولیدی، حرکت در خط دشمن است و این مجموعه اجازه توقف تولید در هیچ کدام از واحدهای زیرمجموعه را نخواهد داد.   

شرکت صنایع خاک چینی ایران یکی از بزرگترین تولید کننده انواع کائولن فرآوری و درجه بندی شده در کشور و شرکت عالم آرا نیز تولید کننده انواع لوله و اتصالات GRP است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی امروز با استاندار آذربایجان شرقی هم دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما