پیش نویس استفاده از خودروهای LPG سوز به هیأت دولت ارسال شده است

۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۳۸۸۸
پیش نویس استفاده از خودروهای LPG سوز به هیأت دولت ارسال شده است
جلیل سالاری: خودرویی که LPG سوز می‌شود باید در سراسر کشور استفاده شود پیش نویس آن آماده شده و به هیأت دولت فرستاده شده است.

جلیل سالاری معاون وزیرو مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با خبرگزاری برنا پیرامون توسعه CNG در کشور، اذعان کرد: در بحث CNG آن چه درقانون آماده هوشمند سازی و آماده سازی ناوگان حمل و نقل است. بنابراین شرایطی را باید ایجاد کنیم که انگیزه ایجاد شود بنابراین با ایران خودرو تفاهم نامه ای را امضا کردیم که بحث دوگانه سوزکردن خودروها به آن توجه ویژه شده است.

وی افزود: نگاه دیگر توجه به خودروهای سنگین است که فعالیت‌های پایلوت آن را می‌بایست به تناسب این بخش از سمت خودروهای سبک به سمت خودروهایی سنگین تغییر جهت دهیم. 

این معاون وزیر پیرامون ورود LPG به سبد ناوگان حمل و نقل کشور گفت: بحث LPG که در قانون آمده و در تبصره 14 به آن تاکید شده که LPG را به ناوگان حمل و نقل اضافه کنیم، پیچیدگی هایی دارد که یکی از آن‌هااین است که دسترسی ها به LPG محدود است. بحث این است که باید از میادین تولید گاز، LPG را به میادین سوخت رسانی انتقال داد که در نتیجه نیاز به ذخیره سازی است. خودرویی که LPG سوز می‌شود باید در سراسر کشور استفاده شود پیش نویس آن آماده شده و به هیأت دولت فرستاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز