هشتمین بندر بزرگ آمریکا در تسخیر راننده کامیون‌ها

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۴۵۴۶
هشتمین بندر بزرگ آمریکا در تسخیر راننده کامیون‌ها
برای سومین روز متوالی راننده کامیون‌های شخصی، ترمینال بین‌المللی کانیتنری ورودی‌های بندر اوکلند را در اعتراض به تصویب یک قانون جدید بسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، راننده کامیون‌های شخصی در اعتراض به تصویب یک قانون جدید ورودی‌های بندر اوکلند در کالیفرنیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسدود کردند. این بندر سومین بندر بزرگ ایالت کالیفرنیا و هشتمین بندر شلوغ در سراسر آمریکا به شمار می‌رود.

سه روز است که ورودی‌های این بندر توسط رانندگان بسته شده و همین امر باعث اختلال جدی در توزیع محصولات کشاورزی در آمریکا شده است. تمام چهار ورودی کامیون‌ها به ترمینال‌های کانتینری بندر اوکلند بسته شده است.

از سه روز پیش رانندگان در اعتصاب به تصویب قانون موسوم به AB5 بسته‌اند.

رانندگان ماشین‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طوری پارک کرده‌اند که ورود به هشتمین بندر شلوغ کانتینری آمریکا تقریبا به طور کامل مسدود شده است.

روزانه 2100 کامیون کالاهایی نظیر گوشت، محصولات لبنی و غلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای صادرات به این بندر منتقل کرده و از این بندر برای واردات مصالح ساختمانی، تجهیزات الکترونیکی و قهوه سبز استفاده می‌شود.

مبادله‌گران کالاهای اساسی گفته‌اند که محموله‌های قهوه و کاکائو در کشتی‌ها باقی مانده و در حال خراب شدن است.

مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های واردکنندگان قهوه در آمریکا گفته که به خاطر این اعتصاب ما نتوانسته‌ایم محموله‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از بندر وارد کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما