کارشناسان نسبت به بحران انرژی در اروپا هشدار دادند

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۷:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۶۸۸۹
کارشناسان نسبت به بحران انرژی در اروپا هشدار دادند
تارنمای شبکه خبری آمریکایی نوشت: روسیه در بحبوحه حمله به اوکراین، جریان گاز به اروپا از طریق خط لوله نورد استریم را کاهش داده و این بحران انرژی در اروپا را تشدید کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز نوشت: تام کلوزا، رئیس جهانی تحلیل انرژی OPIS، استدلال می‌کند که اروپا ممکن است به سوخت دیزل یا مولکول‌های دیگر نیاز داشته باشد.

تام کلوزا، رئیس جهانی تحلیل انرژی OPIS، روز سه‌شنبه در برنامه ای تلویزیونی آمریکایی پیوست تا درباره فاجعه جهانی انرژی که در اروپا اتفاق می‌افتد، صحبت کند، زیرا انتظار می‌رود روسیه جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم را کاهش دهد.

کلوزا در این باره گفت: این نه تنها یک بحران نفت بلکه یک بحران انرژی است. شما این بحران را می‌توانید در آنچه که در گاز طبیعی و برق اروپا اتفاق افتاده است ببینید. ما لندن را مجبور کردیم که هفته گذشته برای خرید نفت به بلژیکی ها بهایی پرداخت کند. این رقم به چیزی شبیه به 16660 دلار در هر بشکه رسید.

او همچنین در مورد تأثیر افزایش قیمت گاز افزود: ما در آنجا گاز طبیعی داریم که شش، هفت، هشت برابر قیمت خودمان می فروشیم. و آنها ممکن است به مقداری سوخت دیزل یا برخی مولکول های دیگر برای روشن شدن نیاز داشته باشند.

 بنابراین این یک بحران است و نه فقط برای نفت و بنزین، بلکه برای گازوئیل، برای گاز طبیعی، برای برق و زغال سنگ نیز همین نگرانی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز