رایزن اقتصادی ایران در راه بلاروس

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۳۵۷۱۹۸
رایزن اقتصادی ایران در راه بلاروس
وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل «انجمن تجار ایرانی در بلاروس» را با اهمیت دانست و اعلام کرد به زودی رایزن اقتصادی ایران در بلاروس مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید رضا فاطمی امین در ادامه سفر خود به مینسک با حضور در جمع تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در بلاروس، تجربه و ارتباطات آنان را برای رونق تجارت در این کشور حائز اهمیت دانست و خطاب به تجار ایرانی گفت: موضوع سرمایه گذاری و تجارت ایرانیان در بلاروس، حضور در اوراسیا و عضویت ایران در آن از جمله مسایل مهمی است که در تعاملات با دولت بلاروس مورد توجه قرار داده ایم.
وزیر صمت همچنین به همکاری مشترک شرکت‌های معدنی ایران و شرکت‌های ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین بلاروس برای تولیدات مشترک اشاره کرد و رتبه بندی محصولات صادراتی را برای برند ملی حائز اهمیت دانست.
فاطمی امین در ادامه یادآور شد: مباحث مالی و ویزای ایرانیان در بلاروس، مسایلی است که وزارت صمت آن‌ ها را پیگیری می‌کند.
در این نشست فعالان اقتصادی و تجار ایرانی مقیم بلاروس هم سوالات و دغدغه‌های خود را با وزیر صمت در میان گذاشتند. ویزای ایرانیان در بلاروس، نبود پرواز مستقیم به این کشور، مسائل پولی و بانکی، گرانی هزینه سفر به بلاروس و انجام نشدن کار فرهنگی برای معرفی ایران به بلاروس از جمله مهمترین سوالات و دغدغه‌ های آنان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز