پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی به مناسبت درگذشت دکتر عادل‌ آذر

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۵۷۵۸۸
پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی به مناسبت درگذشت دکتر عادل‌ آذر
رئیس کل بانک مرکزی: درگذشت استاد برجستـه و با اخلاق مدیریت، مرحوم دکتر عادل آذر موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی صالح آبادی در گذشت  عادل آذر رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت استاد برجستـه و با اخلاق مدیریت، مرحوم دکتر عادل آذر موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب شد.

بیان شیوا و دلنشین مباحث علمی در حوزه های تخصصی مدیریت در کنار حسن خلق و تواضع مثال زدنی از این استاد فقید، چهره‌ای محبوب و فراموش نشدنی به ویژه در میان دانشجویان به جای گذاشت که قطعا، غم فقدان ایشان را سخت‌تر خواهد کرد.

مرحوم دکتر عادل آذر علاوه بر آنکه به عنوان یک چهره علمی و استاد مبرز در حوزه مدیریت شناخته می‌شد و آثار و تألیفات ارزشمند و ماندگاری هم در این حوزه به یادگار گذاشت، در طول دوران حیات پربرکت خویش در مسئولیت‌های مهمی همچون ریاست دیوان محاسبات کشور، ریاست مرکز آمار، ریاست موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و همچنین نمایندگی مجلس شورای اسلامی، منشأ خدمات فراوانی برای کشور بود.

اینجانب درگذشت ناباورانه دکتر عادل آذر را که با ایام عزای سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مصادف شد به همه بازماندگان به ویژه خانواده محترم، شاگردان و همکاران ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم روح ایشـان را با ارواح طیبـه شهدای کربلا قرین فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما