بحران در صنعت ساختمان سازی چین

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۷:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۸۰۳۱
بحران در صنعت ساختمان سازی چین
شرکت های ساختمان سازی چین در نظر دارد به جای پول نقد از ساختمان هایی که در خارج از کشور ساخته است به عنوان پرداخت بدهی خود به سرمایه‌گذاران استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، گروه توسعه املاک و مستغلات اورگراند چین در نظر دارد به جای پول نقد از ساختمان هایی که در خارج از کشور ساخته است به عنوان پرداخت بدهی خود به سرمایه‌گذاران استفاده کند.

این شرکت پر بدهی املاک خارجی خود را تجدید ارزیابی کرده است و به این نتیجه رسیده می‌تواند از ساختمان های خارجی برای تسویه بدهی بهره برد زیرا به دلیل مشکلاتی که در داخل چین در بخش ساختمان وجود دارد امکان فروش این املاک وجود ندارد.

شرکت ساختمان سازی اورگراند بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد و زمانی به عنوان پرفروش‌ترین توسعه دهنده املاک در چین شناخته می‌شد. اما شرایط فعلی این شرکت مساعد نیست به طوری که به عنوان یکی از بدهکاران بزرگ چین است.

این شرکت بزرگ ساختمان سازی چندین بار بدهی خود را به سرمایه گذاران نکول کرده است و این بار توان چنین کاری را ندارد. کارشناسان اقتصادی معتقدند تنها راه نجات اقتصاد چین توجه به صنعت ساختمان است اما هم اکنون این بخش با بحران مواجه است

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز