نخستین دوره آزمون مربوط به «گواهینامه اصول بانکداری» برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۸۵۲۴
نخستین دوره آزمون مربوط به «گواهینامه اصول بانکداری» برگزار می‌شود
نخستین دوره آزمون مربوط به «گواهینامه اصول بانکداری ۱» ‏چهارشنبه (۲۶ مرداد ماه) امسال ساعت ۹ صبح در محل مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران ‌برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیرو بخشنامه‌ قبلی این بانک موضوع ابلاغ عناوین گواهینامه‌های حرفه‌ای مورد نیاز به عنوان یکی از شرایط تخصصی لازم برای داوطلبان تصدی سمت مدیریتی در مؤسسات اعتباری؛ طبق هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذی‌ربط، مقرر است اولین دوره آزمون مربوط به "گواهینامه اصول بانکداری ۱" ‌چهارشنبه (۲۶ مرداد ماه) سال جاری رأس ساعت ۹ صبح در محل مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران به نشانی خیابان پاسداران، ایستگاه ضرابخانه، پلاک ۱۹۵، ‌برگزار شود.

داوطلبان شرکت در آزمون یاد شده از تاریخ  ۸ تا ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ثبت نام و از تاریخ ۲۳ مرداد ماه سال جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه با مراجعه به نشانی اینترنتی https://azmoon.ibi.ac.ir/main اقدام کنند.

آزمون مورد اشاره، دارای نمره منفی (حذف یک پاسخ صحیح به ازای سه پاسخ نادرست) است و تأکید می شود شرکت در آزمون مذکور دارای هزینه بوده و داوطبان باید هنگام ثبت‌نام،‌ هزینه مربوط را پرداخت کنند.

گفتنی است پس از آزمون فوق، آزمون مربوط به سایر گواهینامه‌های حرفه‌ای بانکداری به طور ماهانه و هر ماه یک آزمون به ترتیب «گواهینامه اصول بانکداری ۲»، «گواهینامه حسابرسی داخلی مؤسسات اعتباری» و «گواهینامه مدیریت فن‌آوری اطلاعات مؤسسات اعتباری» برگزار شود. بدیهی است زمان دقیق برگزاری آزمون‌های که در پایان به آنها اشاره شد، متعاقباً اطلاع‌رسانی و اعلام خواهد شد.‌‌

 

نظر شما