قیمت طلای جهانی پرواز کرد

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۸۹۲۳
قیمت طلای جهانی پرواز کرد
قیمت طلا امروز سه‌شنبه به بالاترین حد خود در چهار هفته گذشته رسید و روند پیروزی خود را تا پنجمین جلسه افزایش داد، زیرا کاهش ارزش دلار آمریکا و بازده خزانه‌داری باعث افزایش تقاضا برای این فلز امن در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به کندی اقتصاد جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهای هر اونس طلا در ساعت 9 و 55 دقیقه صبح به وقت شرقی با 2.4 درصد افزایش به 1773 دلار و 55 سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۰۷ درصد افزایش به 1774 دلار و 80 سنت رسید.

دلار در برابر رقبای خود با 0.2درصد کاهش به پایین‌ترین حد در یک ماه گذشته رسید و طلای دلاری را برای سایر دارندگان ارز ارزان‌تر کرد.

بازده خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد در چهار ماه گذشته رسید و هزینه فرصت نگهداری طلای بدون بهره را کاهش داد.

ادوارد میر، تحلیلگر ED&F Man Capital Markets می‌گوید: طلا می‌تواند اندکی بالاتر از 1800 دلار باشد زیرا دلار در طول ماه اگوست به تضعیف خود ادامه می‌دهد.

اگر اوضاع به خوبی پیش نرود، فدرال رزرو ممکن است در مقطعی افزایش نرخ بهره را متوقف کند تا اقتصاد بهبود یابد. نظرسنجی‌ها نشان داد که کارخانه‌ها در ایالات‌متحده، اروپا و آسیا در ماه جولای با کاهش تقاضای جهانی و محدودیت‌های سختگیرانه چین برای کووید_19 تولید را کاهش داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز