رشد ۲۴۱۱ هزار واحدی شاخص بورس امروز ۱۱ مرداد۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۹۱۳۹
رشد ۲۴۱۱ هزار واحدی شاخص بورس امروز ۱۱ مرداد۱۴۰۱
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 2411 واحد همراه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، امروز هم مانند گذشته روند رو به رشد به خود گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 2411 واحد نسبت به روز گذشته به رقم یک‌میلیون و 430 هزار و 17 واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز امروز رو به رشد نهاد به گونه‌ای که در پایان معاملات با افزایش 224 واحد به رقم 380 هزار و 587 واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش شرکت‌های بورسی است، به 5 میلیون و 451 هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از 3.5 میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 220 هزار فقره معامله و به ارزش 2140 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز شدند به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی - ارزشی 17صدم درصد رشد کردند. اما این دو شاخص با معیار هم‌وزن فقط 6 صدم درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور 12 صدم درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس 16 صدم درصد رشد کرد. شاخص بازار دوم بورس 18 صدم درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی نوری و پتروشیمی پردیس بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشته‌اند و نماد بانک پارسیان بعد از بازگشایی بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
ولی فرابورس اکثر نمادها قرمز ،منفی و کاهشی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
رئیس سازمان بورس و فرابورس باید این را بدانند که زمانی باید دامنه ی نوسان بورس و فرابورس را افزایش داد که از ۵ روز کاری بورس ، حداقل ۴ روز آن سبز ،مثبت و افزایشی باشد نه زمانی که هر ۵ روز و یا ۴ روز آن قرمز و کاهشی باشد. این رو یک بچه ی ابتدایی هم می داند ولی متاسفانه مسئولان بورس و فرابورس آن را متوجه نمی شوند. در مواقعی که بورس و فرابورس قرمز هست باید دامنه ی نوسان را از منفی ۲ تا مثبت ۶ قرار دهند تا سهامداران کمتر ضرر و زیان متحمل شوند.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز