زعفران با نام تجاری قائنات غیر استاندارد است

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۳۴۰۵
زعفران با نام تجاری قائنات غیر استاندارد است
سازمان ملی استاندارد از غیر استاندارد بودن زعفران با نام تجاری قائنات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی درباره اختلاط برآده‌های آهن در فرآورده زعفران، سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: زعفران با نام تجاری قائنات، غیر استاندارد بوده و مورد تایید سازمان ملی استاندارد نیست.

سازمان ملی استاندارد ایران زعفران را در زمره استاندارد‌های اجباری قرار داده و همواره به کیفیت آن نظارت لازم را اعمال می‌کند.

سازمان ملی استاندارد از مصرف کنندگان درخواست کرد برای اطمینان از محصول خریداری شده، کد ده رقمی درج شده در زیر نشان استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک و از اعتبار و اصالت پروانه نشان استاندارد اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت مراتب را به ادارات کل استاندارد استان‌ها، سامانه ۱۵۱۷ یا پورتال سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی www.isiri.gov.ir اعلام تا اقدام قانونی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
سید حسین ابوالحسنی
|
-
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
سلام.اینجانب سید حسین ابوالحسنی هستم از قاینات پایتخت زعفران جهان.و عضو اتحادیه زعفران و زرشک قاینات.مزید اطلاع هموطنان گرامی باید عرض کنم چون زعفران قاینات مرغوبترین زعفران شناخته شده در ایران و جهان هست بسیاری از سود جویان عرصه مواد غذایی و ادویه از این نام نهایت سوء استفاده را کرده و میکنند و خواهند کرد همانطور که از نامهای معتبر و شهر های دارای پیشینه تاریخی مانند فریدونکنار.بم.گیلان و.... سوءاستفاده و تقلب شده و میشه. و همچنین چاپخانه ها با تیراژ بالا برندهای معروف با نامهای عمومی مانند زعفران ممتاز قاینات یا قائنات و برنج معطر فریدونکنار و رطب مضافتی بم و...به چاپ و فروش می‌رسانند.لذا از هم وطنان عزیز خواهشمندم فقط از فروشگاه ها و افراد معتبر و مطمئن زعفران و کلیه اقلام مصرفی که قابلیت تقلب را دارد خریداری نمایند تا ان شاء الله ریشه تقلب در کشور خشکانده شود.به امید روزی که همه ماایرانیان زندگی عالی وحرف و دلمون صاف و بی غل و غش باشه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز