مجور پروازهای ایران-عراق صادر شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۰۸۵۰
مجور پروازهای ایران-عراق صادر شد
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تاکید بر تلاش برای تسهیل شرایط زائران کربلا گفت: تا این لحظه دو شرکت درخواست پرواز دادند که در حال سیر مراحل صدور مجوز برای آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید چلندری درباره از سر گرفته شدن پروازهای ایران-عراق به دلیل حل مشکلات در کشور همسایه، توضیح داد: با توجه به اعلام ستاد اربعین مبنی‌بر اینکه از عراق حل مشکل شده و درگاه‌های ورودی به کشور باز شده، شهر فرودگاهی این آمادگی را دارد که هر درخواستی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و عراقی، را تایید کند.

وی ادامه داد: همچنین آمادگی داریم در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی، پروازهایی که از دیشب ساعت ۱۹ تا ساعت ۱۷ امروز لغو شده بودند، را به‌سرعت پذیرش کنیم. از کلیه زائرانی که در این مدت زمانی، به دلیل بروز مشکل در کشور عراق پروازشان لغو شده، درخواست می‌کنیم از طریق همان آژانس‌هایی که بلیت تهیه کرده بودند مراجعه کرده و بلیت جدید بگیرند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی درباره زمان انجام پروازهای ایران-عراق توضیح داد: برای اینکه شرایط زائران تسهیل شود، کسانی که می‌خواهند به عتبات بروند، سریع‌تر رفته و کسانی که قصد بازگشت دارند، سریع‌تر بازگردند، با درخواست‌ها به سرعت موافقت می‌کنیم. تا این لحظه دو شرکت فلای‌بغداد و ایران‌ایرتور، درخواست پرواز دادند که در حال سیر مراحل صدور مجوز برای آنها هستیم.

چلندری همچنین خاطرنشان کرد: از تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، کلیه پروازهای زیارتی از جمله نجف، بغداد و پروازهای سوریه، دمشق و عمره منفرده، به ترمینال سلام انتقال می‌یابد و از این پس به‌صورت مستمر از این ترمینال انجام خواهد شد، زیرا این ترمینال، به‌صورت اختصاصی برای پروازهای زیارتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما