عملکرد روسیه درباره معامله ارزهای مجازی

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۳۸۹۷
عملکرد روسیه درباره معامله ارزهای مجازی
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که همچنان مخالف قانونی شدن معامله به ارزهای مجازی در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که همچنان مخالف قانونی شدن معامله به ارزهای مجازی در این کشور است، اما ممکن است معاملات بین‌مرزی این ارزها در روسیه آزاد شود.

الکسی موی‌سی‌یف، معاون وزارت اقتصاد روسیه، دیروز گفته بود که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد روسیه به این نتیجه رسیده‌اند که در شرایط کنونی امکان کنار گذاشتن معاملات بین‌مرزی ارزهای مجازی وجود ندارد.

روابط عمومی وزارت اقتصاد روسیه هم در ادامه اظهارات موی‌سی‌یف،اعلام کرده بانک مرکزی به همراه وزارت اقتصاد و وزارت توسعه اقتصادی هم اکنون به صورت مشترک در حال کار روی این موضوع هستند.

در این بیانیه آمده است؛ در عین حال مهم است که تاکید کنیم، ما در حال مذاکره برای قانونی کردن ارزهای مجازی به عنوان ابزارهای پرداخت در داخل روسیه و یا قانونی کردن معاملات ارزهای مجازی و کارگزاری آنها نیستیم.

موضوع قانونی شدن استفاده از ارزهای مجازی در روسیه سال‌هاست که یکی از موضوعات داغ است، اما همچنان مثبت شدن رویکرد روسیه در این باره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه بانک مرکزی روسیه به صورت لفظی مخالف ارزهای مجازی است، اما در مقابله با آنها رویکردی جدی اتخاذ نکرده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما