تسهیل بازگشت زائران با بازگشایی گاردریل ها در محور‌های غربی

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۵۰۱۱
تسهیل بازگشت زائران با بازگشایی گاردریل ها در محور‌های غربی
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: برای تسهیل بازگشت زائران در محور‌های پرتردد از جمله مرز مهران و چذابه گاردیل‌ها و نیوجرسی‌های میانه راه با تشخیص پلیس موقتا برچیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا اکبری در گفت و گو با رسانه ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت هدایت ترافیک با پلیس راه است تیم های پلیس راهور و راهداری در محورهای منتهی به مرزهای غربی به تعداد کافی حضور دارند و حتی تعدادی جرثقیل در طول این محورها برای رفع موانع تردد پیش بینی شده است و در کمترین زمان ممکن ؛گاردریل و نیوجرسی وسط میانه راه با تشخیص پلیس برداشته می شود تا مردم بتوانند به راحتی به شهر مبدا خود بازگردند .
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مردم خواست خودشان اقدام به بازکردن گاردریل ها نکنند و حتما با تلفن 141 تماس بگیرند.

 اکبری گفت: به علت ترافیک مسیر روبرویی ممکن است برداشتن گاردیل ها توسط مردم حادثه ساز شود از این رو حتما باید پلیس در این منطقه حضور پیدا کند .
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت : مجوزها به تیمهای راهداری در سراسر کشور برای برداشت گاردریل و نیوجرسی داده شده و مسیر رفت و برگشت مهران- ایلام و ورودی چذابه با مشکل تردد روبروست که در این دو منطقه حضور داریم و به مدیران راهداری هم ابلاغ کردیم که در این باره هرجایی که پلیس راه تشخیص داد حتما تیم ها را بفرستند تا گاردریل ها را باز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز