اعلام آمادگی فرودگاه امام برای برقراری ۱۱۰ فروند پرواز در روز به عراق

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۵۴۵۰
اعلام آمادگی فرودگاه امام برای برقراری ۱۱۰ فروند پرواز در روز به عراق
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام آمادگی برقرای ۱۱۰ پرواز در روز به عتبات گفت: با هدف تکریم زائران اربعین حسینی ۲۵ موکب در ترمینال سلام ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام رضایتمندی مسافران از عملیات اربعین بیان کرد: از دوازدهم شهریور ماه ۳۲۷ پرواز تا امروز به نجف و بغداد اعزام  و پذرش شده است و قریب به ۴۰هزار مسافر جابجا شده اند.

چلندری گفت: از تاریخ ۱۵ شهریور تاکنون۲۴۰ پرواز انجام شده است و ۲۷ هزار نفر ورود و خروج داشته اند.

 وی با اشاره به اینکه شرایط خوبی در فرودگاه امام (ره) و ترمینال سلام برقراراست، خاطر نشان کرد: روزانه ۷۰  فروند پرواز با میانگین تاخیر ۶۰ دقیقه  اعزام و پذیرش می شوند.

چلندری در ادامه با تاکید بر تکریم زائران اربعین حسینی افزود : ۱۰ موکب دربیرون از ترمینال سلام برای پذیرایی و رفاه حال زائران ایجاد شده است و در حدود ۱۵ موکب نیز داخل ترمینال به مسافران و زائران سفر معنوی اربعین خدمات ارائه می کنند.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: در قسمت های مختلف ترمینال فضای استراحت برای مسافران در نظر گرفته شده است  و تا این لحظه عملکرد فرودگاه امام(ره) مورد توجه و رضایت مسافران بوده است.

 وی با اعلام برنامه ریزی انجام شده برای برقراری ۱۱۰ فروند پرواز به عتبات در روز از آمادگی فرودگاه امام (ره) برای افزایش پروازها خبر داد.

شایان ذکر است؛ با توجه به بسته بودن مرز زمینی زائران محترم بدون بلیت به فرودگاه‎ امام خمینی (ره) مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما