افزایش مجدد قیمت بلیط اتوبوس‌ها

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۵۹۶۶
افزایش مجدد قیمت بلیط اتوبوس‌ها
افزایش نرخ بلیط اتوبوس‌ها در حالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیر‌ها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره از تهران به مهران به ترتیب ۴۰۴ هزار تومان، ۳۳۶ هزار و ۲۴۵ هزار تومان تعیین شد. قیمت بلیت اتوبوس از تهران به مرز خسروی نیز برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره، ۳۲ و ۴۴ نفره به ترتیب به ۲۹۶ هزار تومان، ۲۵۶ و ۱۷۲ هزار تومان افزایش یافت.

آقای شهریار افندی زاده گفت: همچنین قیمت بلیت اتوبوس از تهران به چذابه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۴۱۸ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۳۵۲ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۳۲۸ هزار تومان تعیین شد.

آقای افندی زاده با اشاره به پیش بینی ۵ میلیون مسافر زائر عتبات در ایام اربعین اظهار کرد: در مجموع ۳۵۰ هزار مسافر از طریق ناوگان هوایی و ریلی و ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر نیز از طریق ناوگان جاده‌ای جا به جا خواهند شد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حمل‌ونقل جاده‌ای برای ۱۵ تا ۳۰ شهریور مسیر یک‌سرخالی را خواهیم داشت، به همین منظور در سال ۹۸ افزایش ۱۰۰ درصدی برای قیمت بلیت در نظر گرفته شد، اما برای امسال این عدد به ۷۵ درصد رسیده است

انتهای پیام/

نظر شما