پذیرایی وخدمت به زائران اباعبدالله الحسین توسط جانشین مدیرعامل سازمان اتکا

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۶۴۹۸
امیر حبیبی جانشین مدیرعامل سازمان اتکا به همراه مهندس جعفری معاون اقتصادی باحضور در موکب عاشورایان وزارت دفاع به پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا، امیر حبیبی صبح یکشنبه بیستم شهریور ماه به همراه پایکار مدیر فروشگاهای اتکا استان کرمانشاه در موکب عاشورائیان وزارت دفاع حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین( ع) و همچنین کمبود ها و نیازمندی ها قرار گرفت.

امیر حبیبی در جمع خادمین موکب عاشورائیان وزارت دفاع گفت : خدمت به این زائرین عزیز رزق و روزی ما را در طول زندگی بیشتر می کند و ما باید تمام تلاش خود را به کار ببریم که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم.

امیرحبیبی به همراه مدیران فروشگاه های اتکا ایلام وکرمانشاه و معاون اقتصادی سازمان اتکا، شخصا به پذیرایی از زائرین ابا عبد الله الحسین (ع) پرداختند.

پایکار مدیر فروشگاههای اتکا استان کرمانشاه با اشاره به انواع خدمات و کمک رسانی¬هایی که به زائران داده می شود اظهارکرد: فروشگاه های اتکا استان کرمانشاه 154 هزار لیتر آبمیوه، 2 هزار و800  قوطی انواع کنسرو، بیش از 4هزار بطری آب معدنی، 4 هزار و 870 جعبه بیسکویت، 1500 بسته کلوچه، هزار کلیوگرم خرما و 30هزار بسته پنیر یک نفره به زائران اهدا کردند.

در ادامه علیزاده مدیر فروشگاه های اتکا استان ایلام گفت: فروشگاه های استان ایلام نیز 600 بسته پنیر، پنج هزار و 200 بسته خاکشیر، بیش از 900 قوطی انواع کنسرو و 700 بسته آبمیوه تهیه و به مناطق مرزی ارسال کردند.

فروشگاه های ده گانه اتکا استان تهران به منظور یاری رساندن به زائرن کربلای معلا، بیش از یک میلیون بطری آب معدنی، ده هزار قرص نان بسته بندی، هزار و هشتصد جعبه خرما، سه هزار و 700 بطری آبلیمو، 3هزار و 577 بسته پنیر، پنجاه کیلوگرم خاکشیر و اقلام فرهنگی را از طریق هوایی به مرزهای ایران وعراق ارسال کرد.

همچنین در مسیر حرکت زائران کارکنان فروشگاه های اتکا استان های کرمانشاه ، همدان، ایلام و خوزستان در اسکان و خدمت رسانی سعی کردند تمامی امکانات خود را در اختیار زائران پیاده حضرت سید الشهدا (ع) قرارد هند.

مهندس مهدی جعفری معاون اقتصادی سازمان اتکا نیز از اواخر هفته گذشته با حضور در مرزهای مهران و خسروی نیازهای زائران را در هماهنگی با استان های مجاور و تهران تهیه و با استقرار در موکب های وزارت دفاع در اختیار زوار پیاده قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز