جریمه نقدی و زندان برای پرمصرف های گاز در سوئیس

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۶۶۹۴
جریمه نقدی و زندان برای پرمصرف های گاز در سوئیس
براساس مقررات جدید دولت سوئیس، ساختمان‌های دارای سیستم گرمایش گازی، فقط می‌توانند سقف دمای اتاق‌ها را روی ۱۹ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا،  سوئیس اقدامات سختگیرانه‌ای را برای حصول اطمینان از صرفه جویی در مصرف گاز در طول زمستان وضع کرده است. دولت سوئیس برای کاهش بحران انرژی اروپا، گام‌های اساسی برداشته است.
به نوشته نشریه محلی بلیک، افرادی که از مقررات دولتی گرمایش در فصل زمستان سرپیچی کنند ممکن است به جریمه نقدی یا حتی زندان محکوم شوند.

براساس مقررات جدید دولت، ساختمان‌های دارای سیستم گرمایش گازی، فقط می‌توانند سقف دمای اتاق‌ها را روی ۱۹ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

علاوه بر این استخر‌ها و سونا‌های سوئیس در فصل زمستان با آب سرد به فعالیت ادامه خواهند داد.

آب گرم فقط تا دمای ۶۰ درجه می‌تواند افزایش یابد و استفاده از بخاری‌های برقی نیز ممنوع است.

نشریه بلیک بدون ذکر جزئیات گفت، شرکت‌های تولیدی و سایر کسب و کار‌ها که از روی عمد از سهمیه گاز خود تخطی کنند، احتمالا با مجازات‌های شدیدتری مواجه خواهند شد.

با این حال، دولت می‌گوید که قصد ندارد یک مأمور پلیس را به هر خانه بفرستد.

همچنین بر اساس گزارش این نشریه، افرادی که مقررات را نقض کنند ممکن است با ۱۸۰ روز جریمه نقدی مواجه شوند یا به مدت سه سال پشت میله‌های زندان قرار گیرند.
این نشریه افزود، نرخ روزانه جریمه نقدی بسته به شدت تخلف و نیز شرایط اقصادی نقض کنندگان بین ۳۰ تا سه هزار فرانک سوئیس (۳۰ تا هزار و ۵۰ دلار) است.
گای پارملین، وزیر اقتصاد سوئیس هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما یک کشور پلیسی نیستیم. با این حال ممکن است مجریان قانون اقدام به بررسی یک منطقه یا ناحیه کنند. 
کانتون‌های سوئیس اکنون تا ۲۲ سپتامبر فرصت دارند تا پیشنهاد‌ها و نگرانی‌های مربوط به پیش نویس فرمان دولت را ارائه کنند.
تحریم‌های غرب علیه روسیه در واکنش به عملیات نظامی مسکو در اوکراین، منجر به افزایش قیمت گاز به بالاترین سطح و تورم شده است.
غول انرژی دولتی روسیه یعنی شرکت گازپروم که این خط لوله را اداره می‌کند، اعلام کرد که این مسیر انتقال گاز به مدت نامعلومی متوقف خواهد بود. مسکو افزود: مادامی که تحریم‌های غرب پابرجا بماند، عملیات خط لوله با مشکل مواجه است.

قیمت گاز طبیعی در اروپا روز دوشنبه پس از اینکه خط لوله نورد استریم ۱ روسیه به دلیل مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری مرتبط با تحریم‌ها نتوانست فعالیت خود را از سر بگیرد، ۳۰ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز