قیمت برق در آلمان بیش از ۱۰ برابر شده است

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۷۷۳۷۸
قیمت برق در آلمان بیش از ۱۰ برابر شده است
قیمت برق برای سال آینده میلادی در آلمان در پی جهش قیمت گاز در بازار‌های جهانی به رکورد ۱۰ برابری رسیده؛ سال گذشته میلادی قیمت برق برای هر مگاوات در ساعت حدود ۸۵ یورو بود اما سال آینده بیش از ۸۵۰ یورو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، با توجه به نموداری که بلومبرگ منتشر کرده است؛ در سال اخیر قیمت برق در آلمان جهش ۸۶۰ درصدی داشته! رقمی که شاید هضم آن چندان راحت نباشد.

یک کاربر آمریکایی اعلام کرد: قیمت انرژی در سراسر اروپا در حال افزایش است؛ از ایتالیا و آلمان، تا دانمارک و غیره. این دیگر افزایش نیست، این یک دیوار آجری است. مشاغل و خانوارها نمی‌توانند افزایش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ درصدی هزینه انرژی را تحمل کنند. آماده باشید ما نفر بعدی هستیم…

​قبض برق در آلمان، بیشتر از حقوق بازنشستگان!

پیتر شنر ۷۷ ساله، یک مستمری بگیر از شهر Füssen ایالت باواریا در مصاحبه با بیلد اعلام کرد که حدود ۲۰۰۰۰ کیلووات ساعت در سال برق مصرف می کند که ۱۰۵ یورو در ماه برایش آب می‌خورد.

وی می‌گوید: از ۱ نوامبر، ارائه دهنده خدمات شهری ۱۲۲۳ یورو در ماه از من می‌خواهد که این مبلغ از حقوق بازنشستگی من که ۱۰۵۹/۳۸ یورو است، هم بیشتر است.

صورتحساب های بسیار بالا به خانه های مردم تحمیل می شود و بسیاری نمی دانند که باید چه کار کنند.

با نزدیک شدن به دوره سرمای زمستان، هزینه‌ها تقریباً به طور روزانه رکوردها را شکسته است. افزایش نگرانی‌ها در مورد قطع صادرات گاز طبیعی روسیه از طریق خط لوله نورد استریم 1، موجب افزیش هزینه‌های انرژی شده است.

کشورهای اروپایی اقدامات شدیدی را برای محدود کردن مصرف انرژی از جمله ممنوعیت روشن کردن چراغ‌های نمای ساختمان‌ها و کاهش دمای گرمایش داخلی،‌ آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز