اقدامات فرانسه برای کاهش مصرف انرژی شهروندان

۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۷۸۱۱
اقدامات فرانسه برای کاهش مصرف انرژی شهروندان
وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد: آخرین اقدامات اتخاذ شده توسط دولت فرانسه برای کمک به مصرف کنندگان برای مقابله با افزایش قیمت انرژی، 16 میلیارد یورو هزینه برای پاریس خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، به گفته وزیر دارایی فرانسه، برونو لومر، آخرین اقدامات اتخاذ شده توسط دولت فرانسه برای کمک به مصرف کنندگان برای مقابله با افزایش قیمت انرژی، 16 میلیارد یورو هزینه برای پاریس خواهد داشت.

طبق برنامه اعلام شده توسط الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه، خانوارهایی که گرمایش گازی دارند به طور متوسط ​​در طول سال 2023 به جای 200 یورو، بدون محدودیت، ماهیانه 25 یورو بیشتر پرداخت خواهند کرد.

 وی گفت در همین حال، ​​خانوارهای دارای گرمایش برقی شاهد افزایش قبض برق ماهانه 20 یورو خواهند بود.

در حالی که افزایش سقف قیمت گاز از ژانویه اعمال خواهد شد، بورن اطمینان داد پاریس به یارانه ها ادامه خواهد داد و پرداخت تا 200 یورو برای 12 میلیون خانوار فقیر و کم درآمد ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش راشاتودی، کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید سرمایه‌های هنگفتی را برای کاهش مالیات، کمک‌های مالی و یارانه‌ها که در تلاش برای رفع بحران عرضه برق که در شش ماه گذشته کل اتحادیه اروپا را تحت تأثیر قرار داده است، افزایش دهند و صنایع را مجبور به کاهش سرعت یا حتی مجبور به تعطیلی خطوط تولید خود کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز