اتحادیه اروپا لغو تحریم های روسیه را بررسی می‌کند

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۳۱۱۸
اتحادیه اروپا لغو تحریم های روسیه را بررسی می‌کند
اتحادیه اروپا در حال بررسی لغو تحریم های کشتیرانی روسیه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده است که خدمات ملوانان دریایی از تحریم کشتی های حامل نفت روسیه معاف شود.

ملوانان دریانوردان ماهری هستند که کشتی ها را در آب های ساحلی و کانال های باریک و هنگام ورود و خروج از بنادر هدایت می کنند.

این استثنا به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا ملوان هایی را برای نفتکش‌های حامل نفت روسیه استخدام کنند که تحت تحریم‌های فعلی که از دسامبر اجرایی می‌شود، ممنوع است.

این خبر پس از آن منتشر شد که اداره دریانوردی دانمارک هفته گذشته به فایننشال تایمز گفت که ناتوانی در استفاده از ملوانان برای کشتی‌هایی که از طریق تنگه‌های بین دریای بالتیک و دریای شمال عبور می‌کنند، خطرات ایمنی و زیست‌محیطی قابل‌توجهی را به همراه خواهد داشت.

اتحادیه اروپا در واکنش به عملیات نظامی این کشور در اوکراین که در ماه فوریه آغاز شد، تحریم های گسترده ای را علیه مسکو اعمال کرد. 

بروکسل هشتمین دور محدودیت ها را روز چهارشنبه پس از برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه در جمهوری های دونتسک و لوگانسک (DPR و LPR) و همچنین دو منطقه تحت کنترل روسیه در جنوب اوکراین اعلام کرد.

دو جمهوری دونباس به همراه مناطق خرسون و زاپوروژیه با اکثریت قاطع به عضویت در روسیه رأی دادند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز جمعه قراردادهای الحاق را امضا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز