معاون امور بانکی وزیر اقتصاد در مراسم معارفه مدیرعامل بانک کشاورزی:

پیشگامی بانک کشاورزی در رفع دغدغه‌های دولت در بخش کشاورزی

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۴:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۳۵۹۴
پیشگامی بانک کشاورزی در رفع دغدغه‌های دولت در بخش کشاورزی
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک کشاورزی همواره برای رفع دغدغه دولت در بخش کشاورزی پیشقدم بوده است و امیدواریم دولت با حمایت بیشتر از بانک کشاورزی و کمک به فراهم سازی منابع بیشتر، این بانک را در راه عمل به تعهدات خود یاری دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید عباس حسینی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم معارفه فرشید فرخ نژاد مدیرعامل جدید بانک کشاورزی، این بانک را از جهات مختلف، بانکی بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: ماموریت مهم این بانک برای تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور و خدمت به یکی از شریف‌ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه، بانک کشاورزی را از سایر بانک‌ها متمایز می‌کند.
وی با قدردانی از عزم و اراده کارکنان این بانک در حل مشکلات مردم و عمل به تعهدات و وظایف محوله، گفت: اراده بسیار خوبی برای خدمت به مردم بین مدیران و کارکنان بانک کشاورزی وجود دارد و با محوریت این بانک و همدلی مجموعه کارکنان آن، آرامش و امنیت غذایی در کشور ایجاد شده است.
 وی افزود: بانک کشاورزی بانک با شخصیتی است؛ این بانک علاوه بر تخصص، تعهد هم دارد تا جایی که تمام اراده و تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم به کار می بندد و این روند خدمتگزاری در شبکه بانکی مثال زدنی است .
حسینی با تاکید بر این که بانک کشاورزی همواره برای رفع دغدغه دولت در بخش کشاورزی پیشقدم بوده است، اظهار امیدواری کرد دولت با حمایت بیشتر از بانک کشاورزی و کمک به فراهم سازی منابع بیشتر، این بانک را در راه عمل به تعهدات خود یاری دهد.
وی تصریح کرد: انتظارات زیادی از شبکه بانکی وجود دارد و وزارت امور اقتصادی و دارایی وظیفه دفاع از تلاش های ارزشمند همکاران بانکی، پذیرش انتقادات و اصلاح نقص ها در راه خدمت رسانی شایسته تر به ملت عزیز ایران را برعهده دارد.
 حسینی در ادامه سخنان خود، فرشید فرخ نژاد را مدیری خوشنام، با تجربه و دارای اشراف کامل و کافی به محیط بانک دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با اضافه شدن این دانش و تجربه به مجموعه بانک کشاورزی، در ادامه اقدامات ارزشمند انجام شده، شاهد برداشتن گام‌های بلند تر و اتفاقات بهتری باشیم و با همدلی و همراهی یکدیگر از آوازه و نام نیک بانک کشاورزی پاسداری کنیم.

نظر شما