ادامه افت شاخص کل بورس با افت یک هزار واحدی

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۵۲۰۰
ادامه افت شاخص کل بورس با افت یک هزار واحدی
شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه، ۱۸ مهرماه با افت یک هزار و ۱۵۶ واحد به سطح یک ‌میلیون و ٣۰۳ هزار واحدی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه، ۱۸ مهرماه با افت یک هزار و ۱۵۶ واحد به سطح یک ‌میلیون و ٣۰۳ هزار واحدی رسید.

شاخص هم‌وزن با ۳۱۹ واحد کاهش به ٣۷۵ هزار و ۷۰۰ واحد و شاخص قیمت با ۱۹۱ واحد افت به ۲۲۴ هزار و ۵۲۰ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از سه میلیارد و ۸۰۲ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۸ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۶۵۰ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۵۵۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۳۱۸ واحد، پتروشیمی فناوران (شفن) با ۲۰۳ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با ۱۴۹ واحد، شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۱۱۳ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل توسعه معادن صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با یک هزار و ۹۱۸ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۳۴۵ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۱۷۹ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۱۶۷ واحد و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۱۲۹ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، ایران خودرو (خودرو)، سایپا (خساپا)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) و گلوکوزان (غگل) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۵۳۹ میلیون و ۱۶۱ هزار برگه سهم به ارزش یک هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۵۰ واحد کاهش داشت و به ۱۷ هزار و ۷۷۳ واحد رسید.

در این بازار بیش از چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۰۱ هزار و ۹۹۲ نوبت بود.

انتهای پیام/

نظر شما