رئیس گروه امور اقتصادی و نفت وزارت اقتصاد مطرح کرد:

کنترل ماهیانه روند بازگشت ارز صادراتی پتروشیمی

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۵۵۴۴
کنترل ماهیانه روند بازگشت ارز صادراتی پتروشیمی
رئیس گروه امور اقتصادی و نفت دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: کنترل ماهانه برگشت ارز حاصل از صادرات فرآورده‌های پتروشیمی و هزینه‌های ارزی انجام شده در مجمع عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش گزارش خبرگزاری برنا، «حمیدرضا مظفری» رئیس گروه امور اقتصادی و نفت دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به برگزاری جلسه مجمع عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بومی سازی دانش فنی در حوزه های مرتبط با صنعت پتروشیمی در این جلسه بررسی شد.
 رئیس گروه امور اقتصادی و نفت دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید بر اصلاح اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به وظایف مهم محوله به عنوان یک سازمان توسعه‌ای را یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست برشمرد.
 وی گفت: عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی و صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه ای سال مالی منتهی به 1400.12.29 در مجمع عمومی شرکت صنایع ملی پتروشیمی به تصویب رسید.
مظفری ادامه داد: سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت انتخاب و شرکت به انجام تکالیف قانونی از جمله قانون بودجه سالانه و آیین‌نامه انتظام بخشی شرکت‌های دولتی مکلف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز