بریتانیایی ها به دنبال پس انداز برای پرداخت قبوض انرژی هستند

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۷۹۳۱
بریتانیایی ها به دنبال پس انداز برای پرداخت قبوض انرژی هستند
بریتانیایی ها قصد دارند هزینه های اضافه خود را کاهش دهند تا بتوانند قبض های انرژی خود را پرداخت کنند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، بر اساس داده‌های Barclaycard( بانکداری بریتانیا) که روز سه‌شنبه منتشر شد، بریتانیایی‌ها شب‌های بیشتری را درمحل کار خود می‌گذرانند، ناهارهای ارزان و اقتصادی را در محل کار خود می‌خورند و از لباس‌ها و خوراکی‌های جدید اجتناب می‌کنند تا مطمئن شوند که می‌توانند هزینه‌های فزاینده انرژی در پاییز و زمستان امسال را پرداخت کنند.

بر اساس گزارش رویترز، در حالی که دولت بریتانیا تا آوریل سال آینده به خانوارها یارانه پرداخت می‌کند، متوسط ​​خانوارها همچنان در مقایسه با یک سال قبل، هر ماه دو برابر بیشتر برای گرما و روشنایی هزینه پرداخت می‌کنند.

دستمزدها همچنین نتوانسته با تورم بریتانیا که در ماه اوت 9.9 درصد بود، همگام شود.

داده های نظرسنجی Barclaycard نشان داد که 53 درصد از بریتانیایی ها قصد دارند هزینه های اختیاری خود را کاهش دهند تا بتوانند قبض های انرژی خود را پرداخت کنند.

داده ها نشان می دهد که 51 درصد از بریتانیایی ها قصد دارند در ماه های آینده شب های بیشتری را در محل کار باشند تا در مصرف گاز وگرما صرفه جویی کنند.

همچنین، 47 درصد نیز خرید لباس‌ها و لوازم جدید را کاهش می‌دهند. 

این نشان می‌دهد که 29 درصد از بریتانیایی‌ها در حال حاضر به جای خریدن غذا در حین حرکت، یک ناهار بسته‌بندی شده یا خانگی را به محل کار خود می‌خورند، در حالی که 28 درصد از غذاهایی مانند قهوه و تنقلات که برای محل کار خود خریداری می‌کردند را کاهش دادند. 

حدود 13 درصد حتی در محل کار به طور کامل از مصرف وعده های غذایی خود صرف نظر می کنند.

Barclaycard گفت 65 درصد از بریتانیایی ها به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در انرژی در خانه هستند.

این 65 درصد چراغ ها را هنگام خروج از اتاق خاموش می کنند، لباس های بیشتری می پوشند و به جای یک کتری پر، فقط به اندازه نیازشان آب می جوشند.

داده‌های Barclaycard با داده‌های پژوهشگر بازار Kantar در هفته گذشته همراه بود که می‌گفت بریتانیایی‌ها در جستجوی راه‌های ارزان‌تری برای آشپزی هستند زیرا سعی می‌کنند از استفاده از فرهای خود اجتناب کنند.

Kantar همچنین بر ذخیره شمع ها و لحاف ها تاکید کرد زیرا مردم برای خاموشی احتمالی زمستان آماده می شوند.

انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز