خودرو TF۲۱ ایران خودرو رونمایی شد

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۳۸۷۹۶۸
خودرو جدید TF21 گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد و مدیرعامل این شرکت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، گروه صنعتی ایران خودرو طی مراسمی امروز سه‌شنبه ۲۶ مهر از محصول جدید خود رونمایی کرد. این خودرو TF21 در تیپ‌های مختلف به به بازار عرضه می‌شود و تمامی استانداردهای 85‌ گانه الزامی را پاس خواهد کرد. 

1

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو در خصوص محصول جدید این شرکت گفت: خودرو TF21 در کلاس سگمنت B و یک خودروی کراس لوک است. در حال حاضر، مباحث مربوط به طراحی دیتیل دیزاین این خودروی نهایی شده است و شهریور 1402 به مرحله صنعتی سازی و تولید انبوه خواهد رسید.

2

رضایی منش گفت: طبق برنامه اعلام شده مراحل طراحی و  تولید انبوه TF21 18 ماه بوده است و این محصول همه استانداردهای ۸۵ گانه را پاس خواهد کرد. اسمارت بودن و کراس لوک بودن هدف ما از تولید و ساخت این خودرو بوده است و در هزینه ساخت و طراحی این خودرو حدود ۳۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان نسبت به پروژه قبلی این شرکت صرفه جویی انجام شده است.

3

اجرای ۲۷۹ برنامه ارتقای کیفیت در ایران خودرو

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در آیین رونمایی از خودروی TF21 اظهار داشت: ۹ بهمن سال گذشته و با نگاه انتقادی به ایران خودرو آمدم زیرا مردم از کیفیت خودروها راضی نبودند و ۲۷۹ برنامه ارتقای کیفیت را در دستور قرار دادیم. 

وی ادامه داد: از ۳۱ اردیبهشت سالجاری، ایران خودرو برای همیشه از تولید خودروهای ناقص خداحافظی کرد.

خطیبی گفت: سری اول TF21 با موتور TU5 پلاس که نسخه بهینه‌سازی‌شده و ارتقایافته TU5 است تولید می‌شود.

به گزارش برنا، خودروی TF21 در زمینه امکانات ایمنی، فراتر از انتظار ظاهر شده و دارای تجهیزاتی اعم از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، راهنمای تعویض دنده (سیستم GSI)، سنسور نور و سنسور باران است. بدین ترتیب TF21 به خوبی قادر به رقابت با رقبای مطرح وارداتی هم رده در بازار ایران است.

از جمله دیگر تجهیزات مدل لوکس خودروی TF21 می‌توان به رینگ آلومینیومی 15 اینچی، غربیلک فرمان با پوشش چرمی به همراه کلید‌های کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی هفت اینچی و سیستم ورود بدون کلید Keyless اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
مرتضی
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
عالی و زیبا
تنکیو
قدرت
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
ترکیبی از تیولی و تارا روی پلتفرم دناست
بنظر طراحی گیجی داره
خطوط بدنه منظم نیست و زاویه ها اصالت نداره بنظرم suv دناست بدون صندوق ، همین
Pooria
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
ماشین خوبیه ولی خب ما پولشو نداریم.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
شبیه ماشین مسدربین هست
محمد
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
کوییک قشنگتره
خودروی اقتصادی با این همه آپشن مثل سنسور باران و ور و چک فشار باد تایر و ... جور در نمیاد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز